Z danych firmy badawczej Nielsen Media Research wynika, że wpierwszych trzech miesiącach bieżącego roku trzy z pięciunajwiększych banków działających przy High Street (Lloyds TSB, HSBCi Royal Bank of Scotland) obcięły swoje reklamowe wydatki -informuje serwis Brand Republic.
Bank Lloyd TSB zmniejszył swoje nakłady na reklamę w porównaniuz I kwartałem 2007 roku o 51 procent do 7,9 miliona funtów, HSBC o7 procent do 6,6 miliona funtów, a Royal Bank of Scotland o 56procent do 1,9 miliona funtów.
Jedynie Barclays i Halifax zwiększyły swoje reklamowe wydatki,chociaż wzrost nie był w ich przypadku imponujący - odpowiednio o1,4 i 3 procent.
Również w sektorze brytyjskich firm udzielających pożyczekwidoczny jest trend spadkowy. Przypadkowo Firstplus obciął swojenakłady na reklamę aż o 81 procent (z 2,4 miliona do 488 tysięcyfuntów).

źródło: Brand Republic











