Interactive Intelligence liderem w raporcie poświęconym infrastrukturze dla centrum kontaktowego

Firma Interactive Intelligence (Nasdaq: ININ), międzynarodowy dostawca zintegrowanych rozwiązań z zakresu komunikacji IP dla biznesu, została umieszczona przez firmę Gartner w kwadrancie liderów raportu Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide1 2011.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Liderzy raportu są zdefiniowani przez Gartnera jako „producenci o ugruntowanej pozycji z bogatą ofertą, znacznym udziałem w rynku, szerokim zasięgiem geograficznym, klarowną wizją ewolucji potrzeb centrów kontaktowych i udowodnionymi osiągnięciami w dostarczaniu produktów dla centrów kontaktowych. Liderzy niekoniecznie oferują najlepsze rozwiązania niezależnie od potrzeb klienta. Jednak ogólnie rzecz biorąc, ich produkty są solidne i często mają pewne wyjątkowe możliwości. Ponadto producenci ci dostarczają rozwiązania, które cechują się względnie niskim stopniem ryzyka”.

„Miejsce w kwadrancie liderów w raporcie Gartnera podkreśla nasze wieloletnie zaangażowanie w działalność centrów kontaktowych” – powiedział założyciel i dyrektor generalny Interactive Intelligence, dr Donald E. Brown. – „Właśnie wprowadzamy wersję 4.0 naszego pakietu oprogramowania do komunikacji IP, który umożliwia centrom kontaktowym lepszy monitoring interakcji z klientami, a jednocześnie oferuje większą skalowalność, niezawodność i ekonomię wykorzystania w modelu tradycyjnym, hostowanym lub hybrydowym."

Firma Interactive Intelligence wprowadziła na rynek swój wszechstronny pakiet oprogramowania komunikacyjnego IP, Customer Interaction Center™ (CIC), w 1997 roku. Został on zaprojektowany jako pojedyncza platforma, która eliminuje koszty i złożoność wprowadzaną przez systemy wielopunktowe. Platforma CIC oparta na protokole SIP zawiera aplikacje dla konsultantów i kierowników centrów kontaktowych, a także aplikacje do komunikacji zunifikowanej dla użytkowników biznesowych. Może być wdrażana lokalnie lub w modelu Software-as-a-Service.

„W tym roku planujemy umocnić się na pozycji rynkowego lidera, realizując kilka kluczowych inicjatyw, obejmujących dodatkowe inwestycje w rozwiązania chmurowe, bardziej efektywną penetrację kluczowych obszarów geograficznych i wzbogacenie oferty pionowej” – dodał Brown.

1Gartner „Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide”, D. Kraus, S. Blood, and G. Johnson, 27 czerwca 2011 r.

Informacje o Magic Quadrant

Raport Magic Quadrant firmy Gartner Inc. z 27 czerwca 2011 roku jest chroniony prawem autorskim; wykorzystano go tutaj za zezwoleniem. „Magiczny kwadrant” to graficzna reprezentacja rynku w określonym przedziale czasu. Pokazuje on, jak wybrani producenci spełniają pewne kryteria rynkowe zdefiniowane przez firmę Gartner. Gartner nie popiera żadnego producenta, produktu ani usługi prezentowanej w „magicznym kwadrancie” ani nie zaleca użytkownikom wybierania wyłącznie producentów umieszczonych w kwadrancie liderów. „Magiczny kwadrant” jest wyłącznie narzędziem badawczym, a nie opiniotwórczym. Gartner nie udziela żadnych gwarancji, jawnych ani domniemanych, dotyczących tego raportu, łącznie z gwarancjami przydatności handlowej albo użyteczności do określonego celu.

Informacje o Interactive Intelligence

Grupa Interactive Intelligence (Nasdaq: ININ) jest globalnym dostawcą biznesowych rozwiązań komunikacyjnych do automatyzacji centrów obsługi klienta, korporacyjnej telefonii IP oraz automatyzacji procesów biznesowych. Jej rozwiązania, przeznaczone m.in. dla branży ubezpieczeniowej i windykacyjnej, mogą zostać wdrożone tradycyjnie lub w modelu hostingu. Firma została założona w 1994 r. i ma ponad 4000 klientów na całym świecie. Firma znalazła się pośród 500 największych światowych dostawców oprogramowania i usług w rankingu Software Magazine 2010, została również wymieniona w rankingu Forbesa najlepszych małych firm w Ameryce. Interactive Intelligence zatrudnia ok. 1000 osób; główna siedziba znajduje się w Indianapolis w stanie Indiana w USA. Firma posiada oddziały w Ameryce Północnej i Łacińskiej, w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce i Azji Mniejszej; centrala europejska jest zlokalizowana w Slough w Anglii. Strona internetowa Interactive Intelligence: {0>http://www.inin.com.<}0{>www.inin.com/pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele