Z badania Megapanel PBI/Gemius wynika, w listopadzie ub.r. większość czołowych portali zanotowała znacznie więcej odsłon mobilnych niż miesiąc czy dwa miesiące wcześniej. I tak na liderujących pod tym względem stronach Wirtualnej Polski i Orange wykonano 12 mln odsłon więcej niż we wrześniu, w serwisach Onetu - 7,5 mln więcej, a na stronach Gazeta.pl - 10 mln więcej. Witryny Allegro zyskały 6 mln odsłon mobilnych, dzięki czemu wyprzedziły Interię, której zasięg mobilny wzrósł o 3,5 mln odsłon.
W serwisach Gazeta.pl już 3,3 proc. wszystkich odsłon - o 0,64 pkt proc. więcej niż we wrześniu zostało wykonane na urządzeniach przenośnych. „Umobilnienie” WP i Orange wzrosło w skali dwóch miesięcy o 0,36 pkt proc., a Onetu - o 0,18 pkt proc.

Wśród poszczególnych stron czołowe portale zanotowały podobne wzrosty odwiedzalności jak całe grupy, do których należą. Natomiast w serwisie Fotka.pl wykonano ponad pięć razy więcej odsłon niż dwa miesiące wcześniej, dzięki czemu przesunął się on z ósmego na trzecie miejsce w zestawieniu.











