Internetowy konkurs w kampanii nowych kaszek BoboVita

W internecie trwa kampania reklamowa nowych wariantów smakowych kaszek BoboVita. Akcję przygotowała agencja interaktywna OS3 multimedia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Głównym elementem internetowej kampanii reklamującej nowe warianty smakowe kaszek BoboVita jest konkurs, w którym należy zaprojektować puszkę tego produktu. W ramach akcji działa specjalny serwis umożliwiający tworzenie i przesyłanie prac. Na projekty zgłoszone do 26 kwietnia będą głosować wszyscy internauci, wybierając w ten sposób najlepszy, którego autor zostanie nagrodzony. Konkurs wspiera kampania internetowa prowadzona m.in. w serwisach parentingowych. Całą akcję przygotowała agencja interaktywna OS3 multimedia

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele