Jak działa reklama

Nowa książka Gdańskiego Wydawnictwa Psychologicznego

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Nakładem Gdańskiego Wydawnictwa Psychologicznego ukazała się książka pod redakcją Johna Philipa Jonesa pt. "Jak działa reklama". Autorzy - wybitni specjaliści w dziedzinie reklamy - na podstawie rezultatów rzetelnych badań empirycznych obalają wiele mitów i "prawd", którymi karmieni są ludzie z branży reklamowej. Wyjaśniają mechanizmy oddziaływania reklamy, a szczególne znaczenie przypisują badaniom marketingowym, które powinny być prowadzone w trakcie całego procesu reklamowego.

Wkrótce: "Public Relations" Michaela Prichinello, Richarda Laermera oraz "Utajone postawy konsumenckie" Dominiki Maison

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"