Średnia widownia programu Roberta Janowskiego „Jaka to melodia?” emitowanego w dni powszednie w okresie od 1 września do 10 października br. wyniosła 1,87 mln osób. Przełożyło się to na 20,45 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 11,48 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek z 25 września br. Oglądało go 2,34 mln widzów.
Trzy topowe odcinki „Jakiej to melodii?”
W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „Jaka to melodia?” straciła 280 tys. widzów. Wówczas muzyczny teleturniej śledziło średnio 2,15 mln osób przy udziale odpowiednio wynoszącym 23,73 proc. oraz 14,13 proc.TVP1 w czasie emisji programu prowadzonego przez Roberta Janowskiego jest liderem rynku telewizyjnego. Na drugim miejscu plasuje się stacja TVN, nadająca w tym paśmie głównie serial paradokumentalny „Ukryta prawda”, co daje jej 15,91 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (12,99 proc.; „Dlaczego ja?”), a tzw. „wielką czwórkę” zamyka TVP2 (gł. „Reporter polski”; tylko 2,46 proc).Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Jedynka jest dopiero trzecia, przegrywając z TVN i Polsatem.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu
Teleturniej na antenie TVP1 oglądać można od poniedziałku do piątku o godz. 17.25 oraz w niedziele o godz. 18.30.
„Jaka to melodia?” emitowana jest w TVP1 od 1997 roku. Program od początku prowadzi Robert Janowski.











