Jakub Jacek zmienia nazwę swojej agencji na Moonwise

Działająca od 2019 roku agencja digital marketingu jakubjacek.pro przeszła rebranding, obejmujący zmianę nazwy na Moonwise. To pierwszy krok do oddzielenia wizerunku firmy od jej założyciela - Jakuba Jacka.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Jakub Jacek zmienia nazwę swojej agencji na Moonwise
Jakub Jacek

Za projekt i wdrożenie nowej strony internetowej odpowiadał Michał Osiński z Pixels on Fire. Logo i identyfikacja wizualna natomiast, jest efektem pracy wewnętrznego zespołu graficznego.

grafika

- Dlaczego Moonwise? Długo szukaliśmy nazwy, która z jednej strony nie zamknie naszej działalności wyłącznie na kwestie związane wąsko z kampaniami płatnymi, a z drugiej, będzie wzbudzała w odbiorcach konkretne skojarzenia. Moonwise okazało się strzałem w dziesiątkę - to my, zespół profesjonalistów, który przeprowadzi Twoją firmę przez galaktyki marketingowych możliwości. -  mówi Maria Górska, customer success manager Moonwise.

W tym roku Moonwise planuje między innymi uruchomienie nowych usług, powiększanie zespołu, a także premiery kolejnych materiałów na własnej platformie edukacyjnej.

Agencja działa od 2019 roku, specjalizuje się w digital marketingu. Na swoim koncie ma współpracę z takimi markami jak Elevato Software, Herbatint, czy Bortex Clothing Industry.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu