W tegorocznym Polskim Konkursie Reklamy KTR nie przyznano Grand Prix. Najwięcej nagród zdobyła agencja Saatchi & Saatchi (m.in. za kampanię „Godne Dzieciństwo dla Polskiego Czerwonego Krzyża i reklamy Toyoty). Reklamodawcą roku został ING Bank Śląski, domem produkcyjnym roku - Graffiti Film, a studiem postprodukcyjnym - Badi Badi (zobacz szczegółowe wyniki).
Kategorie Film, Radio, Druk i Kampania podsumowują Przemysław Bogdanowicz z 2012 Bogdanowicz Marasek, Kot Przybora z PZL i Michał Nowosielski z BBDO Warszawa.
Zgłoszenia w kategorii Active Advertising komentują Natalia Hatalska (blogerka prowadząca serwis hatalska.com ), Magda Drozdowska z DDB Warszawa, Max Olech z Saatchi & Saatchi Poland oraz Przemysław Wojak z Q&A Consulting.

O poziomie prac i nagrodach w kategorii Ilustracja opowiadają Agata Nowicka z ILLO , Marcin Sosiński z McCann Warsaw oraz Przemysław Truściński.
O kreatywności w technologii, kampanii Rak'n'Roll Records i poziomie zgłoszeń w kategorii Media Interaktywne mówią Rafał Górski z Kattfot i Arek Szulczyński z K2.
O zgłoszeniach w kategorii Fotografia mówią Wojciech Dagiel z Havas Worldwide Warsaw, Robert Olejnik i Krzysztof Kozanowski.
O pracach i nagrodach w kategorii Design opowiadają Wojciech Mierowski z BNA i Robert Mendel z UVMW.
W tegorocznej edycji Media Trendów też nie przyznano Grand Prix. Najwięcej nagród dobyły agencja DDB Warszawa (m.in. za projekt „Rozkład jazdy McDonald's” i reklamę radiową tych restauracji) oraz dom mediowy OMD (m.in. za przygotowany wspólnie z DDB „Rozkład jazdy McDonald's”). Człowiekiem Roku zostali Polscy Paraolimpijczycy, Medium Roku - YouTube, a Wydarzeniem Roku - Wojna o Acta (zobacz szczegółowe wyniki).

Konkurs Media Trendy podsumowują Łukasz Wejchert z Dirlango (przewodniczący jury), Przemysław Wojak z Q&A Consulting, Andrzej Białasiewicz z Carlsberg Asia, Illya Kondratyuk z Facebooka, Jakub Bierzyński z OMD i Andrzej Jakubczyk z John Pitcher. W pierwszym wideo mówią o innowacyjności i trendach w tegorocznym konkursie, w drugim oceniają poziom zgłoszeń, a w trzecim dają wskazówki dla zgłaszających.











