Średnia oglądalność kabaretowego show wyniosła 3,42 mln widzówprzy udziale na poziomie 36,91 proc. w grupie 4+ i 36,17 proc. w16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanychdla Wirtualnemedia.pl.
Pokazana rok temu w Dwójce transmisja z poprzedniej edycjikabaretowej imprezy miała prawie taką samą widownię (3,4 mln osób),ale zanotowała gorszy udział w rynku, zwłaszcza w grupiekomercyjnej, gdzie wyniósł on wtedy 28,80 proc. (w 4+ było to 34,05proc.)
W czasie emisji "XIV Festiwalu Kabaretowego w Koszalinie 2008"(sobota godz. 20.00 - 23.50) TVP 2 była liderem rynkutelewizyjnego, wyprzedzając TVP 1 (stacja emitowała filmy fabularnei miała 2,14 mln widzów), Polsat (także filmy; 0,87 mln) i TVN("Niania" i filmy; 0.86 mln).
Kabaretowe widowisko oglądały głównie kobiety, widzowie w wieku od30 do 34 lat i powyżej 40. roku życia oraz mieszkańcy małych iśrednich miast.











