Kampania niskokalorycznych Tymbarków

Agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię 'Smakuj lekkość' dla marki Tymbark.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

6 marca ruszyła nowa kampania z serii „Tymbark – kochaj życie”. Celem akcji jest poinformowanie o nowym produkcie w gamie soków Tymbark – Pomarańczy Light i zakomunikowanie podstawowej korzyści – obniżonej kaloryczności.

Pomysł kreatywny opiera się na zobrazowaniu lekkości nowego soku, a zarazem pokazaniu jego intensywnie pomarańczowego smaku. Kreacja reklamy prasowej ukazuje pomarańczowego motyla wyłaniającego się z soku i unoszącego nad nim. Motyl jest nie tylko pomarańczowy w kolorze, ale jego skrzydła złożono z cząstek owocu pomarańczy. Dzięki temu zabiegowi agencja EURO RSCG Warsaw osiągnęła efekt przedstawiający mocno pomarańczowy smak i niską zawartość kalorii w soku Pomarańcza Light.

Na reklamie po prostu widać, że pomarańcza Tymbarku jest lżejsza niż inne, a zaznaczona linia lotu motyla dodatkowo pokazuje, z jaką lekkością wiruje on nad kartonem soku. Napis „Delektuj się smakiem lekkiej pomarańczy od Tymbarku. Nowa Pomarańcza Light to najwyższa jakość w najlżejszej postaci. To mała liczba kalorii, którą doceni Twoja figura.” dobitnie opisuje walory nowego produktu wśród soków Tymbark przedstawiając Pomarańczę Light jako sprzymierzeńca w codziennej trosce o wymarzoną sylwetkę dla wszystkich, którzy dbają o swoje zdrowie i wygląd.

Kampania prowadzona jest w tygodnikach i miesięcznikach prasy kobiecej.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Zenithmedia.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów