Kampania promocyjna Tajemnice Mistrzów Sportu by OSHEE

OSHEE Polska wiodący producent napojów izotonicznych rozpoczyna ogólnopolską kampanię promującą nową, limitowaną serię produktów Tajemnice Mistrzów Sportu by OSHEE. Linia powstała przy współpracy z wybitnymi sportowcami, których wizerunek pojawił się na etykietach produktów. Gwiazdy sportu, które zaangażowały się w projekt to: Marcin Gortat, Dariusz Michalczewski, Marcin Wasilewski oraz Mamed Khalidov.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Ogólnopolska kampania promocyjna rozpocznie się w październiku i potrwa do stycznia 2012 roku. Zaplanowano kampanie outdoorową w największych miastach Polski. Równolegle prowadzone będą działania w prasie konsumenckiej, na portalach internetowych oraz w social media. OSHEE Polska planuje również aktywne wspieranie lokalnych i ogólnopolskich imprez sportowych. Dodatkowo przewidziane jest wsparcie w punktach sprzedaży w postaci standów, plakatów oraz woblerów.

Przedmiotem kampanii jest nowa seria napojów izotonicznych - Tajemnice Mistrzów Sportu by OSHEE, która powstała z myślą o osobach preferujących sportowy tryb życia, chcących brać przykład z wybitnych sportowców. Dzięki obecności elektrolitów – sodu i potasu oraz zawartości witamin (B3, B5, B6, B7, E) OSHEE nie tylko skutecznie gasi pragnienie dbając o optymalne nawodnienie organizmu ale jest również źródłem cennych wartości odżywczych oraz energii.

Celem działań promocyjnych jest poinformowanie konsumentów o nowej serii Tajemnice Mistrzów Sportu by OSHEE oraz budowanie sportowej kompetencji marki poprzez wykorzystanie wizerunku znanych sportowców. Za działania PR odpowiada agencja Partner of Promotion. Przygotowaniem kreacji (layoutów prasowych i outdoorowych) zajęła się agencja NeumannBrown. Za zakup mediów odpowiada bezpośrednio OSHEE Polska.

OSHEE jest dynamicznie rozwijającą się marką, która w ciągu zaledwie dwóch lat osiągnęła pozycję wicelidera na polskim rynku napojów izotonicznych, przy ciągłym wzroście sprzedaży. OSHEE jest numerem jeden w zakresie sprzedaży napojów izotonicznych w hipermarketach, wyprzedzając tym samym swoich głównych konkurentów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję