Pod hasłem "Air Europa. Aby wszyscy mogli latać" rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa hiszpańskich linii lotniczych. Działania reklamowe potrwają do 20 grudnia br.
Głównym celem akcji jest poinformowanie o wejściu na rynek polski nowego przewoźnika, który oferuje regularne loty na trasie Warszawa-Madryt. Air Europa umożliwi polskim turystom dogodne połączenia z większością portów lotniczych Półwyspu Iberyjskiego (np. Barceloną, Malagą, Majorką, Wyspami Kanaryjskimi) oraz m.in. z Balearami, Karaibami i państwami Ameryki Południowej. Kampania ma również za zadanie przedstawienie oferty promocyjnej na loty z Warszawy do Madrytu.
Grupę docelową działań stanowią mieszkańcy największych aglomeracji w wieku 25-54 lat. W ramach kampanii spoty reklamowe ukażą się w prasie ogólnopolskiej (dzienniki Rzeczpospolita i Gazeta Wyborcza), na antenie radiowej (Radio Zet i 60 stacji lokalnych) oraz w telewizji (kanały TVN24 oraz TV4). W spocie telewizyjnym wykorzystano wizerunek znanego hiszpańskiego tenisisty Juana Carlosa Ferrero.

Adaptację na rynek polski spotów hiszpańskich wykonało warszawskie biuro Air Europa we własnym zakresie. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest wrocławski dom mediowy M.Partner.
Air Europa to jeden z największych hiszpańskich przewoźników. Właścicielem linii, która powstała w 1986 roku, jest Globalia Corporation. W skład floty lotniczej Air Europy wchodzą 32 nowoczesne samoloty Boeing.
Nowa trasa z Warszawy do Madrytu zostanie zainaugurowana 13 grudnia 2004 roku. Początkowo uruchomione zostaną 4 rejsy tygodniowo (w poniedziałki, środy, piątki i niedziele), późniejsze plany obejmują już codzienne połączenia lotnicze. Dzięki liniom Air Europa cena dla turystów podróżujących z Polski na Karaiby obniży się przynajmniej o 40% w stosunku do cen obecnie oferowanych na rynku.
Hiszpański przewoźnik obejmuje swoim zasięgiem porty lotnicze w Europie i Afryce Północnej (m.in. Paryż, Mediolan, Lizbonę, Porto, Tunis, Marrakesz) oraz na obu kontynentach amerykańskich (m.in. w Brazylii, Meksyku, Dominikanie, Wenezueli, USA, Argentynie i na Kubie).Air Eiropa podpisały umowy o współpracy z liniami Aeromexico, Aeropostal, Air France, Air Luxor, Alitalia, Continental Airlines, KLM, Malev, Southern Winds i Tunisair.











