Kampania reklamowa pralek Siemensa

Pod koniec kwietnia rozpoczął się pierwszy etap kampanii reklamowej nowych pralek z linii dessous & more marki Siemens

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Pralki dessous & more to linia 7 nowoczesnych urządzeń ze specjalnym programem do prania delikatnej bielizny osobistej z koronek, jedwabiu i cienkich syntetyków. Pralki te uzyskały rekomendację znanego producenta bielizny firmy Triumph International.

Kampania przebiega pod hasłem: "Dessous & more - tak delikatne jak Twoja bielizna". Na pierwszy etap kampanii, który potrwa do początku lipca, składają się liczne działania BTL: akcje z promotorami prowadzone w wybranych sieciach i sklepach AGD, konkurs dla ostatecznych klientów oraz materiały POS np. standy, zawieszki na pralki, ulotki. Dla szczególnie zainteresowanych przygotowany został też prezent - specjalny woreczek do prania bielizny w pralce. Klientki, które wypełnią ulotkę konkusową i zaproponują oryginalne hasło reklamowe dla nowych pralek mają szansę wygrać jedną z 3 pralek lub jeden z 25 zestawów eleganckiej bielizny. Wszystkie materiały BTL przygotowała agencja 3 M z Białegostoku (wykorzystane w materiałach zdjęcie modelki jest własnością firmy Triumph International).

Na wrzesień planowany jest drugi etap kampanii reklamowej - kampania prasowa, która potrwa do końca grudnia. Za stronę kreatywną kampanii odpowiedzialna będzie agencja 3 M, a zakupem powierzchni reklamowej w prasie zajmie się agencja Media Direction.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"