Kampania wizerunkowa BMW

Kampania rozpoczęła się z początkiem września i potrwa do połowy października

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Działania wizerunkowe obejmują reklamę prasową w siedemnastu tytułach prasowych, min.: Newsweeku, Polityce, Proficie, Przekroju, Focusie czy Forum oraz dziennikach takich jak Gazeta Wyborcza czy Rzeczpospolita.

Kampania opiera się na dwóch wersjach layoutów prasowych – jednego z wizerunkiem kobiety a drugiego mężczyzny. Agencja Polymus BTL, na podstawie projektu niemieckiej agencji U5, przeprowadziła sesję fotograficzną oraz wykonała adaptację wszystkich tekstów reklamowych i haseł.

Podstawowym celem ogólnopolskich działań jest umacnianie wizerunku marki BMW, która oferuje swoim Klientom produkty bezkompromisowej jakości, stworzone z wykorzystaniem innowacyjnych technologii oraz dostarczające ich użytkownikom unikalnych wrażeń z jazdy, co najlepiej wyraża międzynarodowe hasło reklamowe BMW: „Radość z jazdy” - wyjaśnia Tomasz Chmielecki Senior Account Manager z Agencji Polymus BTL, obsługujący markę BMW.

Dodatkowym celem kampanii jest wsparcie sprzedaży podstawowych modeli BMW serii 3.

Ogólnopolska kampania prasowa przygotowana przez agencję Polymus BTL przy współpracy z niemiecką agencją U5 zakończy się w połowie października.

Polymus BTL obsługuje BMW w ramach stałego kontraktu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?