Kampania wizerunkowa Wedla

Kampania wizerunkowa marki-parasola Wedel

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Firma Cadbury Wedel rozpoczęła dużą kampanię wizerunkową marki-parasola Wedel. Kampania, która potrwa do końca 2004 roku obejmuje TVP i Polsat, gdzie będzie można zobaczyć 15-sekundowy spot.

Kreację filmu stworzyła agencja reklamowa Saatchi & Saatchi. Planowaniem i zakupem czasu reklamowego zajął się dom mediowy Zenith Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"