W zeszłym miesiącu TVP Info oglądało średnio 266 tys. widzówprzy udziale w rynku wynoszącym 5,68 proc., zaś TVN 24 przyciągałaprzed ekrany przeciętnie 173 tys. osób, a jej udział wyniósł 3,69proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanychdla Wirtualnemedia.pl.
Oznacza to, że w porównaniu z lipcem 2007 roku kanałinformacyjny TVP stracił 16,8 proc. swoich widzów (54 tys.), astacji newsowej Grupy TVN ubyło 13,1 proc. oglądających (26 tys).Obie stacje w zeszłym miesiącu miały jednak wyższe widownie iudziały niż w czerwcu br.
Polsat News przyciągnął w lipcu br. średnio 9,7 tys. widzów przyudziale w rynku wynoszącym 0,21 proc., czyli jego widownia wporównaniu do czerwca br.* wzrosła o 6,5 proc., a udział o 0,03pkt. proc. Nadal przewagę nad kanałem informacyjnym Polsatu maSuperstacja (ma ona jednak większy zasięg) - w zeszłym miesiącuoglądało ją średnio 13 tys. osób (o 30,4 proc. więcej niż rokwcześniej) przy udziale na poziomie 0,28 proc. (wzrost rok do rokuo 0,08 pkt. proc.).

Liderem stacji biznesowych w lipcu br., podobnie jak miesiącwcześniej, była TVN CNBC Biznes, której średnia oglądalność wzrosław porównaniu do czerwca br. o 22,8 proc. do 2,8 tys. widzów, audział wyniósł 0,06 proc. Znajdująca się na drugim miejscu TVBiznes miała w zeszłym miesiącu 2 tys. oglądających (więcej niżczerwcu br. i lipcu ub.r.) i 0,04 proc. udziału.
Na czele najpopularniejszych programów TVP Info w lipcu br.znalazły się Telekurier" i programy lokalne, w TVN 24 najchętniejoglądano "Szkło kontaktowe" i magazyn "24 Godziny", a w Superstacji- program "Słoń a sprawa polska" i "Dziennik".
*Wszystkie dane dotyczą pełnych miesięcy z wyjątkiem danych dlaPolsat News za czerwiec br., które obejmują okres od 7 do 30czerwca br.











