Udział Polsatu Sport w zeszłym miesiącu wyniósł 1,03 proc., czyli o 4,0 proc. więcej niż rok wcześniej. Na drugiej pozycji znalazł się Eurosport, który zyskał 32,4 proc. udziału do poziomu 0,90 proc. Z kolei na trzeciej lokacie znalazł się TVP Sport. Jego udział wzrósł najbardziej w zestawieniu, bowiem aż o 61,5 proc. i wyniósł 0,44 proc. Z kolei największe spadki zanotowały ESPN Classic oraz Canal+ Gol, które zajęły ostatnie dwa miejsca w rankingu. Udział obu stacji spadł niemalże do zera.
W grupie komercyjnej 16-49 także pierwsze miejsce zajął Polsat Sport z udziałem na poziomie 1,11 proc. po wzroście o 3,7 proc., a na drugiej lokacie znalazł się Eurosport (0,80 proc. udziału, wzrost o 40,4 proc.).Także i tutaj na ostatnim miejscu podium uplasował się TVP Sport, który osiągnął największy wzrost w zestawieniu (0,43 proc., o 72,0 proc.). Z kolei największy spadek zanotował tutaj Canal+ Gol. Także i w tej grupie wiekowej jego udział nie osiągnął już nawet granicy 0,01 proc.

Najchętniej oglądanym programem w kanałach sportowych w lipcu br. była „Ceremonia medalowa” Ligi Światowej w siatkówce, która w Polsacie Sport zgromadziła aż 1,28 mln widzów. Transmisje tej stacji zajęły cztery pierwsze miejsca w zestawieniu top 10. Tyle samo miejsc zajęły programy nadawane przez Eurosport, a pozostałe dwie pozycje do rankingu wprowadził TVP Sport.











