Katarzyna Wiatkowska dyrektorką działu współpracy z reklamodawcami w Gazeta.pl

Katarzyna Wiatkowska objęła stanowisko szefowej działu współpracy z reklamodawcami w Gazeta.pl (Agora). Do jej obowiązków należy teraz m.in. zarządzanie zespołem sprzedaży pracującym bezpośrednio z reklamodawcami, a także współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży oraz dostarczanie marketerom kompleksowych rozwiązań opartych na produktach reklamowych grupy Gazeta.pl i współpraca z kluczowymi partnerami biznesowymi.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:
Katarzyna Wiatkowska dyrektorką działu współpracy z reklamodawcami w Gazeta.pl
Katarzyna Wiatkowska (fot. materiały prasowe)

W nowej roli Wiatkowska odpowiada także za dostosowywanie oferty do potrzeb klientów oraz poszerzanie obszaru działalności zespołu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/agora-przejmuje-radio-zet-antyradio-eurozet-co-dalej-bartosz-hojka,7169691069487233a ##

„Katarzyna Wiatkowska ma ogromne doświadczenie i wiele sukcesów sprzedażowych na swoim koncie. Jestem przekonana, że dzięki jej umiejętnościom będziemy jeszcze lepiej dostosowywać nasze oferty do potrzeb klientów, szczególnie w zakresie rozwiązań opartych na content marketingu oraz danych. W nowej roli Katarzyna Wiatkowska będzie też blisko współpracować z Wojciechem Siulkowskim, który odpowiada za zarządzanie zespołem agencyjnym” – mówi Marta Wiercińska, dyrektorka sprzedaży w Gazeta.pl.

Katarzyna Wiatkowska związana jest z branżą reklamową od 2010 roku. W Agorze pracuje od 8 lat – pracę w biurze reklamy Gazeta.pl zaczynała jako ekspertka branżowa, a następnie była kierowniczką sprzedaży. Karierę rozpoczynała w wydawnictwie VFP Communications.

Agora podkreśla, że reklama w Gazeta.pl to reklama na nowe czasy, szyta na miarę i odpowiadająca na zmieniające się potrzeby klientów. Portal chwali się, że gwarantuje niezwykle jakościowy i zdywersyfikowany content – od artykułów, przez materiały w mediach społecznościowych i wideo aż po podcasty. Jest także liderem w licznych obszarach tematycznych, a dzięki rozległemu portfelowi marek Agory, dedykowany zespół biura reklamy Gazeta.pl zapewnia crossmediowe dotarcie z komunikacją do szerokiej grupy docelowej.

W styczniu, jak wynika z badania Mediapanel, stronę główną Gazeta.pl odwiedziło 4 mln użytkowników, którzy spędzali tam przeciętnie 23 minuty i 23 sekundy. Cały portal miał w tym czasie 14,9 mln użytkowników, spędzających na jego stronach 26 minut i 41 sekund.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kamil-sialkowski-gazeta-pl-agora-wirtualna-polska-szef-kontent-kreatywny,7169707754244225a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu