Kerris Group i San Markos partnerami strategicznymi

Grupa technologiczno-marketingowa Kerris i agencja reklamowa San Markos nawiązały strategiczne partnerstwo, w ramach którego będą wspólnie świadczyły szerszy zakres usług. Do zespołu Kerris dołączyła Karina Komorowska, szefowa San Markos.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Karina Komorowska formalnie dołączyła do Kerris Group jako doradca zarządu oraz interim client service director. Komorowska odpowiedzialna będzie za ustrukturyzowanie wspólnych procesów biznesowych, rozwój wspólnych projektów oraz standaryzację jakości obsługi klienta.

- Decyzja o nawiązaniu partnerstwa z Kerris jest kolejnym etapem strategii rozwoju San Markos, który realizujemy od ponad roku. Zdecydowaliśmy się na bliską współpracę, w efekcie dzielimy wspólnie biuro, a także wypracowujemy wspólne procesy m.in. działów produkcji oraz obsługi klientów. Dzięki synergii kompetencji wzmacniamy jakość i efektywność naszych działań oraz potencjał do realizacji wielopłaszczyznowych platform marketingowych - komentuje Karina Komorowska, CEO San Markos.

Do grona wspólnych klientów Kerris Group oraz San Markos należą już m.in.: ZT Kruszwica, Baltona oraz Kredyt OK.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele