Kerris wygrywa przetarg Makro Polska

Agencja Kerris wygrała przetarg na stałą obsługę kanałów social media dla Makro Polska, sieci hurtowni specjalizującej się w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa) oraz sektora handlu tradycyjnego.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Kerris wygrywa przetarg Makro Polska

Kerris będzie wspierać Makro Polska w zakresie kompleksowej strategii mediów społecznościowych oraz tworzenia kreatywnych i angażujących treści. Współpraca obejmuje planowanie, tworzenie, publikowanie i moderację treści we wszystkich kanałach social media marki.

– Rozpoczęcie stałej współpracy z Makro Polska w zakresie mediów społecznościowych pozwoli nam wdrożyć nasze najlepsze praktyki i kreatywne pomysły, aby skutecznie wspierać rozwój marki. Wierzymy, że nasze partnerstwo przyniesie wiele innowacyjnych i angażujących treści, które wzmocnią wizerunek marki na polskim rynku – podkreśla Ignacy Bochinski, partner i współwłaściciel agencji Kerris.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy. Sieć Makro Polska w tym roku świętuje swój jubileusz, o czym informuje w kampanii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"