
Dołącz do newslettera Wirtualne Media!
Codziennie rano
Oferty pracy
50 tysięcy subskrybentów
*Zrezygnuj w każdej chwili, nie wysyłamy spamu.
Dziękujemy za zapisanie się do newsletteraWirtualne Media
Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą.

W potocznej opinii giełda i akcje są domeną mężczyzn, których natura obdarzyła lepszą smykałką do robienia interesów i liczenia pieniędzy. Są jednak spółki, gdzie naturalną przewagę mogą uzyskać inwestorzy-kobiety.„Dlaczego nie zainwestować swoich pieniędzy w spółki, które naprawdę lubisz?” – pytał retorycznie Warren Buffett, który na giełdzie zbił fortunę. Inwestor będący jednocześnie klientem swojej spółki zna jej produkt od podszewki i często lepiej od profesjonalnych analityków potrafi ocenić jakość firmy i jej oferty. Taki inwestor umie dostrzec wartość, której inni nie widzą. Ponadto, jako jeden z pierwszych widzi, że ze spółką źle się dzieje.Dlatego też w pewnych branżach inwestorzy-kobiety dysponują naturalną przewagą nad zawodowymi analitykami i żądnymi zysku inwestorami nie mającymi tak dobrego obeznania z biznesem spółki. Sektory odzieżowy, obuwniczy, spożywczy czy kosmetyczny powinny okazać się domeną pań. Porównaliśmy wyniki inwestycyjne i finansowe 12 najbardziej znanych „kobiecych” firm notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Więcej informacji: http://www.bankier.pl/wiadomosc/Kobiecy-sposob-na-inwestowanie-2351603.html. Przy powoływaniu się na analizę, prosimy o podanie źródła Bankier.pl.Krzysztof KolanyAnalityk Bankier.ple-mail: k.kolany@bankier.pl

Wirtualnemedia.pl

GPLUS PRODUCTION

GPLUS PRODUCTION

Grupa RMF

Telewizja Puls

Grupa RMF

Gremi Media

Agencja Wydawniczo - Reklamowa Wprost

Wirtualna Polska Media
