SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Czołowe spółki państwowe ograniczyły wydatki reklamowe w TVN, a zwiększyły w TVP, Polsacie i Polskim Radiu

Polska Fundacja Narodowa i 19 czołowych spółek państwowych w latach 2015-2017 mocno ograniczyły nakłady reklamowe w stacjach TVN i tytułach prasowych Agory, a zwiększyły w kanałach Telewizji Polskiej i Polsatu, Polskim Radiu oraz „Sieciach” i „Gazecie Polskiej Codziennie” - wynika z analizy Najwyższej Izby Kontroli.

Dołącz do dyskusji: Czołowe spółki państwowe ograniczyły wydatki reklamowe w TVN, a zwiększyły w TVP, Polsacie i Polskim Radiu

37 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
alex
No i bardzo dobrze , kto ma kasę ten rządzi.Na miejscu pisowców robił bym tak samo.
19 14
odpowiedź
User
jl
Spółki skarbu państwa w naturalny sposób powinnny wspierać misje. Czy wygłupy w TVN - p. Rozenek z Radziem, p. Wojewódzkiego z flagami i dziesiątki podobnych przykładów to misja? Za rządów poprzednich, TVN na te produkcje otrzymywał setki milionów.

Nie ma żadnej misji, pluralizmu i nigdy nie było w państwowych mediach to pierwsze. Po drugie kłamliwe są opowieści o zyskach państwowych mediów , które mają zasilanie z pieniędzy ukradzionych suwerenowi i tylko dlatego powinny zostać rozwiązane. Państwowa telewizja powinna stanowić tylko telewizję sejmową włączoną na stałe w DVB-T z możliwością podłączenia w jakimś pomieszczeniu jednej kamery kiedy władza zapragnie sobie wygłosić orędzie do suwerena . Cała infrastruktura TVP i PR jest do sprzedania.

Dziwne argumenty. Akurat u naszego zachodniego sąsiada telewizja publiczna jest silna: Das ERSTE, WDR, MDR, ZDF i szereg dużych stacji.
Proszę przynajmniej szanować fakty a nie pisać nieprawdziwych informacji.
Dziwne argumenty.Akurat u naszego najlepszego sojusznika nie ma czegoś takiego jak telewizja publiczna,poza tym to nie jest tv publiczna tylko partyjna,niech płacą wyborcy pis.
51 14
odpowiedź
User
rycho
stwierdzono, ze GW i TVN dostaje mniej. Ale gdzie jest podane, ze za PO one mialy pozycje dominujaca i w rzeczywistosci po 2015 wahadlo przesunelo sie blizej srodka.
18 13
odpowiedź
User
Pankracy
a czy to nie jest działanie za szkodę spółek państwowych? przecież wiadomo, że targetem TVNu jest lepiej wykształcony mieszczuch z zasobniejszym portfelem niż widz tvpis czy polsatu?


Jak ktoś jest lepiej wykształcony, to olewa durne reklamy, a jak czegoś potrzebuje, to sprawdza w internecie co oferuje rynek i za ile, albo idzie do sklepu i kupuje sobie na co ma ochotę korzystając z zasobnego portfela.
Wniosek z tego taki, że szkoda kasy na reklamę w telewizji oglądanej przez wybitnych inteligentów głosujących na PO.
16 12
odpowiedź
User
Piotr
stwierdzono, ze GW i TVN dostaje mniej. Ale gdzie jest podane, ze za PO one mialy pozycje dominujaca i w rzeczywistosci po 2015 wahadlo przesunelo sie blizej srodka.
Przecież jest podane, trzeba tylko umieć czytać. W 2015 roku podobny budżet szedł do TVP, TVN, Polsatu. Żadna ze stacji nie miała pozycji dominującej. Teraz TVN wycięto w ogóle. To samo tyczy się prasy. W 2015 roku wahadło było pośrodku, teraz jest wychylone w stronę przychylnych..
17 12
odpowiedź
<