ROZWIŃ

Linkleaders rozwija data-driven PR i tworzy dat:awesome

Agencja Linkleaders wprowadziła usługę dat:awesome. Oferta kierowana jest nie tylko do działów komunikacji i marketingu, ale także biznesu, sprzedaży czy HR, wspierając komunikację wewnętrzną i rekrutację.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Linkleaders rozwija data-driven PR i tworzy dat:awesome

Od maja pod marką dat:awesome realizowany jest szeroki zakres działań agencji Linkleaders z obszaru data-driven communication, wspierających media relations, marketing, sprzedaż, komunikację wewnętrzną i rekrutacyjną.

Data-driven PR ma łączyć w jednym ekosystemie cały cykl komunikacji wokół badań i danych oraz analizę wyników i ewaluację kampanii. Zespół dat:awesome może realizować złożone działania PR oraz content marketingowe w oparciu o własną analitykę, interpretacje danych oraz storytelling dotyczący dowolnego zjawiska, trendu lub procesu biznesowego klienta.

- To kolejny krok Linkleaders w rozwoju portfolio data-driven PR dla branży nieruchomości, IT, rekrutacji, finansów i usług biznesowych. Rozwój Linkleaders to efekt konsekwentnego inwestowania w mocne specjalizacje, w których kumulujemy know-how. Komunikacja oparta na danych i unikalnej branżowej wiedzy od zawsze jest obecna w naszych działaniach. Jednak dziś kierunek data-driven jest ważniejszy, niż kiedykolwiek wcześniej. Dlatego postanowiliśmy stworzyć spójną ofertę łączącą wysokiej klasy PR i content marketing, doświadczenie badawcze, storytelling wokół danych oraz zrozumienie potrzeb biznesowych klientów - komentuje Tomasz Podolak, założyciel Linkleaders.

Zespół dat:awesome przejął całkowicie obsługę cyklicznych działań badawczych Linkleaders dla Grupy Pracuj, przygotowując m.in. raport Pracuj.pl „Dwa lata nowej zawodowej normalności” - dotyczący zmian na rynku pracy w obliczu pandemii koronawirusa - oraz kampanię PR towarzyszącą badaniu. Natomiast na przełomie I i II kwartału br. na zlecenie SAP, globalnego lidera IT dla biznesu, przygotowano raporty dotyczące technologii chmurowych w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Opracowania zrealizowane w angielskiej i polskiej wersji językowej omawiają dane dla sześciu rynków regionu CEE.

Pomysłodawcą projektu dat:awesome jest Przemysław Kuć

Liderem i pomysłodawcą projektu dat:awesome jest Przemysław Kuć, head of data&insight w Linkleaders, ekspert z ponad 12-letnim doświadczeniem, odpowiadający za rozwój praktyki data-driven w agencji. W jego portfolio znajdują się m.in. projekty dla Pracuj.pl, SAP, Shell, Accenture, Luxoft czy HP. Prowadzone przez niego kampanie Linkleaders zdobyły siedem nagród w konkursie Złote Spinacze.

- W ostatnich latach w Polsce można było dostrzec rosnący rozdźwięk między dużą rolą insightów badawczych w komunikacji korporacyjnej, a jakością opartych na nich treści i działań PR. Wiele firm wciąż nie wykorzystuje w pełni potencjału wiedzy, jakim dysponują. W dat:awesome pomagamy go wydobyć, angażując kluczowych odbiorców naszych klientów w opowieści wokół danych. Oferta zamyka się w modelu 360, w ramach którego możemy odpowiadać za komunikację data-driven od etapu tworzenia strategii aż po ewaluację wyników lub wskoczyć na projekt na dowolnym etapie - mówi Przemysław Kuć.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background
Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów