SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Gazeta Wyborcza” zamieściła sprostowanie jednego zdania z tekstu o działce Morawieckich, pozwu nie złożono

W poniedziałek Mateusz i Iwona Morawieccy sprostowali w „Gazecie Wyborczej” (Agora) informację z artykułu dziennika dotyczącą aktualnej wartości działki kupionej przez nich 17 lat temu. Nadal nie skierowali natomiast zapowiedzianego pozwu w sprawie tekstu. Jego autor Jacek Harłukowicz zwrócił uwagę, że premier z żoną nie zakwestionowali pozostałych podanych tam informacji.

Dołącz do dyskusji: „Gazeta Wyborcza” zamieściła sprostowanie jednego zdania z tekstu o działce Morawieckich, pozwu nie złożono

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kolczas
GW powinno nie tylko przepraszać ale zapłacić jakąś karę! To nie ma nic wspólnego z dziennikarstwem - to była zwykła propaganda hejtu.
odpowiedź
User
voytek
Świetna wiadomość! Totalniacy muszą przełykać swoje kłamstwa :D. Ale artykuł skonstruowany bardzo słabo, szczególnie specjalnie wybrane zdjęcie premiera.
odpowiedź
User
voytek
Świetna wiadomość! Totalniacy muszą przełykać swoje kłamstwa :D. Ale artykuł skonstruowany bardzo słabo, szczególnie specjalnie wybrane zdjęcie premiera.
odpowiedź
<