SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Gazeta Wyborcza” zamieściła sprostowanie jednego zdania z tekstu o działce Morawieckich, pozwu nie złożono

W poniedziałek Mateusz i Iwona Morawieccy sprostowali w „Gazecie Wyborczej” (Agora) informację z artykułu dziennika dotyczącą aktualnej wartości działki kupionej przez nich 17 lat temu. Nadal nie skierowali natomiast zapowiedzianego pozwu w sprawie tekstu. Jego autor Jacek Harłukowicz zwrócił uwagę, że premier z żoną nie zakwestionowali pozostałych podanych tam informacji.

Dołącz do dyskusji: „Gazeta Wyborcza” zamieściła sprostowanie jednego zdania z tekstu o działce Morawieckich, pozwu nie złożono

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Arek
No i po co te kłamstwa i próby oszczerstwa Pana Premiera? Kto im za to płaci?
odpowiedź
User
Tomasz
Dla mnie to dobrze świadczy o premierze, że potrafi dobrze zainwestować pieniądze i nie jest jego winą że wartość tej ziemi wzrasta :)
odpowiedź
User
O rany
Wojtek, Miron, Arek, Tomasz - ile ty trollu masz tych imion? Na pewno więcej niż szarych komórek. PS Tekst sprostowania napisali ludzie Morawieckiego - warto doczytać zanim się oplujesz.
odpowiedź
<