McCann Poland z 11 nagrodami na festiwalu The One Show 2025

Agencja McCann Poland zdobyła łącznie 11 nagród na festiwalu The One Show 2025 za kampanie „Room for Everyone” i „Where to Settle” zrealizowane dla Mastercard. Wśród wyróżnień znalazły się 2 złote, 3 srebrne i 4 brązowe statuetki Pencil oraz 2 wyróżnienia Merit.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
McCann Poland z 11 nagrodami na festiwalu The One Show 2025
fot. materiały prasowe

The One Show to jeden z najbardziej cenionych konkursów kreatywnych na świecie, organizowany przez The One Club for Creativity w Nowym Jorku, USA. Co roku nagradza on przełomowe osiągnięcia w dziedzinie reklamy, designu i komunikacji cyfrowej.

Kampanie McCann Poland, stworzone i zrealizowane dla Mastercard, zostały docenione w tegorocznej edycji festiwalu aż 11 razy. 

Projekt „Room for Everyone” otrzymał 2 Gold Pencil w kategoriach Direct Marketing: B2B Communications oraz Direct Marketing for Good. Zdobył również 2 Silver Pencil, 4 Bronze Pencil oraz 2 wyróżnienia Merit w kategoriach Experiential & Immersive for Good oraz Interactive, Online & Mobile - Utility. 

Druga z kampanii – „Where to Settle” – została nagrodzona Silver Pencil w kategorii Creative Effectiveness w sektorze Banking/ Financial Services/ Insurance/ Investment. 

Wsparcie integracji społecznej

Obie nagrodzone kampanie McCann Poland opierają się na wykorzystaniu technologii i danych, by wspierać integrację społeczną i rozwój mikroprzedsiębiorczości. 

„Room for Everyone” promuje ideę biznesów komplementarnych, które wzajemnie wzmacniają swoje działania, funkcjonując blisko siebie. Projekt powstał z myślą o polskich i ukraińskich mikroprzedsiębiorcach i opiera się na narzędziu „GdzieJakiBiznes”, pomagającym wybrać najlepszą lokalizację dla małego biznesu. 

Z kolei „Where to Settle” to odpowiedź Mastercard na kryzys uchodźczy wywołany wojną w Ukrainie. Kampania udostępnia uchodźcom platformę, która ułatwia znalezienie bezpiecznego miejsca zamieszkania poza największymi aglomeracjami, prezentując dane o kosztach życia, ofertach pracy i mieszkaniach w różnych regionach Polski.

– Jesteśmy niezwykle dumni, że nasze kampanie dla Mastercard po raz drugi z rzędu zostały docenione na tak prestiżowej scenie, jaką jest The One Show. To dowód na to, że kreatywność połączona z technologią i zaangażowaniem społecznym może zmieniać rzeczywistość – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO McCann Poland. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]