ROZWIŃ

Michał Gąś na czele działu programmatic w Codemedia

Michał Gąś dołączył do zespołu domu mediowego Codemedia obejmując stanowisko head of programmatic. Wcześniej pracował w Cube Group i OMD.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
2 komentarze
Michał Gąś na czele działu programmatic w Codemedia
Michał Gąś

Gąś w Codemedia odpowiada za całość działań związanych z obszarem programmatic, w tym za optymalizację i integrację procesów wewnętrznych, jakość i innowacyjność strategii, rozwój oferty, tworzenie nowych narzędzi analitycznych oraz za zarządzanie zespołem.

Michał Gąś pracę w branży rozpoczął w 2008 roku w strukturach OMD. Zaczynał od stażu jako junior media assistant, następnie sukcesywnie awansował aż do stanowiska senior digital managera. Przez większość czasu odpowiadał za kompleksową obsługę kluczowych klientów w zakresie digital marketingu. W miarę zdobywanego doświadczenia zaczął odpowiadać za rozwijanie kompetencji pracowników w zakresie digital marketingu, rozwój narzędzi oraz oferty agencji. Pracował dla takich klientów jak McDonald's, Grupa Żywiec, UPC, Henkel, Polpharma, HP, czy Provident.

Pracę w Cube Group rozpoczął jako strategy manager mający za zadanie tworzenie strategii integrujących niezależne działania realizowane dla kluczowych klientów w ramach różnych marek spółki. Następnie stworzył od podstaw dział programmatic i jako jego szef od marca 2017 roku odpowiadał za przygotowywanie oferty produktowej oraz strategii sprzedażowej, realizację projektów wewnętrznych i rozwój kompetencji pracowników agencji w zakresie programmatic buyingu.

 

Komentarze (2)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów