T-Mobile: nowa aplikacja „Mój T-Mobile” na Androida i iOS

T-Mobile Polska udostępnił wszystkim swoim klientom nową aplikację mobilną "Mój T-Mobile" na systemy Android i iOS.

km
km
Udostępnij artykuł:
T-Mobile: nowa aplikacja „Mój T-Mobile” na Androida i iOS

Nowa wersja aplikacji "Mój T-Mobile" została całkowicie przeprojektowana: silnik, szata graficzna i user experience zostały zbudowane od początku. Wersję produkcyjną poprzedziła wersja beta testowana przez klientów operatora.

Aplikacja została rozbudowana o niedostępne dotychczas funkcje, m.in. jednoczesne zarządzanie wieloma numerami w jednym profilu, możliwość przypisania nazw powiązanym w aplikacji numerom czy automatycznych płatności z pomocą karty kredytowej. Aplikacja daje także wgląd do historii faktur z ostatnich 12 miesięcy oraz możliwość sprawdzenia pakietów dodatkowych, np. roamingu.

grafika

Poza nowościami funkcjonalnymi, aplikacja została przeprojektowana pod względem estetycznym i użytkowym. Zmieniła się szata graficzna oraz interfejs.

grafika

T-Mobile zapowiada, że to nie koniec zmian. Operator pracuje m.in. nad rozwojem modułu kontaktu z biurem obsługi, zarządzania zgodami i blokadami klienckimi oraz możliwością dokonywania płatności i doładowań konta poprzez Google Pay i Apple Pay. Te funkcje mają pojawić się w najbliższym czasie.

grafika

Przy okazji T-Mobile porównał czasy potrzebne do załatwienia najczęściej kierowanych do biura obsługi klienta spraw do czasu, który załatwienie tych samych spraw zajmuje w aplikacji "Mój T‑Mobile". Okazało się, że status wybranych pakietów i usług można sprawdzić 27 razy szybciej niż przez infolinię, 30 razy szybciej można przejrzeć faktury i sprawdzić saldo konta, a 12 razy szybciej niż telefonicznie można aktywować paczkę roamingową.

grafika

Nowa wersja aplikacji mobilnej "Mój T-Mobile" jest dostępna bezpłatnie dla wszystkich klientów abonamentowych, mix oraz prepaid. Można ją pobrać ze sklepu Google Play i Apple App Store.

W trzecim kwartale br. T-Mobile Polska osiągnął 1,69 mld zł przychodów (5,5 proc. więcej niż rok wcześniej) i 418 mln zł zysku EBITDA (po wzroście o 11,5 proc. w skali roku). Na koniec września firma miała 10,69 mln klientów, o 396 tys. więcej niż rok wcześniej.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Władze TVP i Polskiego Radia maglowane w Sejmie. Reporter Republiki pytał o garnitury

Władze TVP i Polskiego Radia maglowane w Sejmie. Reporter Republiki pytał o garnitury

Na byłym youtuberze ciążą poważne zarzuty. Prokuratura wyjaśnia, czemu wciąż nie ma go w Polsce

Na byłym youtuberze ciążą poważne zarzuty. Prokuratura wyjaśnia, czemu wciąż nie ma go w Polsce

Nowe stacje nadal bez koncesji. Nie wszyscy uruchomią odpowiedniki MTV

Nowe stacje nadal bez koncesji. Nie wszyscy uruchomią odpowiedniki MTV

Rekord ChataGPT w Polsce. Zostawił w tyle kilka dużych portali

Rekord ChataGPT w Polsce. Zostawił w tyle kilka dużych portali

Wydawnictwo Bauer w nowym miejscu. Zmieniło biuro we Wrocławiu

Wydawnictwo Bauer w nowym miejscu. Zmieniło biuro we Wrocławiu

Zmiany w "The Voice of Poland". Bitwy na nowych zasadach

Zmiany w "The Voice of Poland". Bitwy na nowych zasadach