ROZWIŃ

Paweł Miklaszewski i David Racchi uruchomili studio designu Walk with David

Paweł Miklaszewski, współzałożyciel Grupy Walk uruchomił wspólnie z australijskim designerem Davidem Racchim studio designu Walk with David. Agencja specjalizuje się w tworzeniu systemów identyfikacji wizualnej, brand i package designie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Studio Walk with David zajmuje się tworzeniem projektów funkcjonalnych, prostych, oryginalnych i jednocześnie wpisujących się w najnowsze światowe trendy. - Chcemy, by nasze prace opowiadały inspirujące historie i sprawiały, że nawet najzwyklejsze przedmioty codziennego użytku, jak serwetka w restauracji czy klucze do nowego mieszkania, będąc częścią identyfikacji wizualnej danego miejsca, nabierały wyjątkowego i niezapomnianego charakteru. Zrealizowane przez nas w tym roku projekty oraz zdobyte nagrody niewątpliwie świadczą o tym, że obraliśmy dobry kierunek - mówi David Racchi, partner&designer w Walk with David.

Studio oficjalnie dopiero teraz rozpoczęło działalność, ale ma na koncie już pierwsze projekty sygnowane swoją marką oraz nagrody w polskich i międzynarodowych konkursach - złoto w Konkursie Twórców Reklamy oraz srebro w Golden Drum. Wcześniej projekty zrealizowane przez Davida Racchi pod marką Walk zostały wyróżnione m.in. w Golden Drum, Eurobest, Cannes Lions (nominacja), KTR, Kreaturze czy Golden Arrow.

David Racchi jest designerem z ponad 20-letnim doświadczeniem, specjalizuje się w projektowaniu logotypów i systemów identyfikacji wizualnej, projektowaniu opakowań oraz tworzeniu kreatywnych materiałów drukowanych.

Paweł Miklaszewski przez ostatnie 10 lat zarządzał kreatywną częścią Grupy Walk, do której należą agencje Walk Creative, Walk Promotion i Walk Digital. Jako partner w Walk with David będzie odpowiadał za rozwój biznesu, pozostając jednocześnie członkiem zarządu Grupy Walk.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów