Komputronik wzmacnia strategię omnichannel

Firma Komputronik stawia na dalsze wzmacnianie strategii omnichannel, dlatego wprowadza zmiany w strukturze zarządzania. Marcin Mordak, Radosław Olejniczak i Karolina Pietz-Drapińska objęli nowe stanowiska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Komputronik wzmacnia strategię omnichannel

Komputronik zintegrował działy sprzedaży internetowej, stacjonarnej, centrum obsługi klienta oraz marketingu i rozwoju cyfrowego. Chodzi o usprawnienie procesu sprzedaży w ramach wielokanałowej strategii, która ma lepiej odpowiadać na zmieniające się oczekiwania klientów.

Powstał nowy pion Omnichannel, na czele którego stanęło trzech doświadczonych menedżerów. Marcin Mordak, dotychczasowy dyrektor sieci sprzedaży, został dyrektorem sprzedaży omnichannel. Odpowiada za całą sprzedaż oraz usługi w tej strukturze. 

Radosław Olejniczak, jako dyrektor zakupów i handlu, teraz dodatkowo nadzoruje też sprzedaż na marketplace’ach, a Karolina Pietz-Drapińska objęła nowo utworzone stanowisko dyrektorki marketingu & digital development, łącząc zespoły e-commerce i marketingu. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Radio ZET na planie "Must Be The Music". Z uczestnikami rozmawia nowy dziennikarz

Radio ZET na planie "Must Be The Music". Z uczestnikami rozmawia nowy dziennikarz

FIFA podejmuje kolejne kroki w walce z nienawiścią w internecie

FIFA podejmuje kolejne kroki w walce z nienawiścią w internecie

Stowarzyszenie mali bracia Ubogich zachęca: Podaruj Wigilię samotnym seniorom

Stowarzyszenie mali bracia Ubogich zachęca: Podaruj Wigilię samotnym seniorom

Były rzecznik WOŚP dyrektorem generalnym Fundacji Martyny Wojciechowskiej

Były rzecznik WOŚP dyrektorem generalnym Fundacji Martyny Wojciechowskiej

Inwestor "Rzeczpospolitej" ukarany przez nadzór giełdy. Grzywny także dla Hajdarowiczów

Inwestor "Rzeczpospolitej" ukarany przez nadzór giełdy. Grzywny także dla Hajdarowiczów

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast