Komputronik wzmacnia strategię omnichannel

Firma Komputronik stawia na dalsze wzmacnianie strategii omnichannel, dlatego wprowadza zmiany w strukturze zarządzania. Marcin Mordak, Radosław Olejniczak i Karolina Pietz-Drapińska objęli nowe stanowiska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Komputronik wzmacnia strategię omnichannel

Komputronik zintegrował działy sprzedaży internetowej, stacjonarnej, centrum obsługi klienta oraz marketingu i rozwoju cyfrowego. Chodzi o usprawnienie procesu sprzedaży w ramach wielokanałowej strategii, która ma lepiej odpowiadać na zmieniające się oczekiwania klientów.

Powstał nowy pion Omnichannel, na czele którego stanęło trzech doświadczonych menedżerów. Marcin Mordak, dotychczasowy dyrektor sieci sprzedaży, został dyrektorem sprzedaży omnichannel. Odpowiada za całą sprzedaż oraz usługi w tej strukturze. 

Radosław Olejniczak, jako dyrektor zakupów i handlu, teraz dodatkowo nadzoruje też sprzedaż na marketplace’ach, a Karolina Pietz-Drapińska objęła nowo utworzone stanowisko dyrektorki marketingu & digital development, łącząc zespoły e-commerce i marketingu. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu