Koncertowo-imprezowa kampania reklamuje Converse

Ruszyła kampania reklamowa nowych kolekcji trampek i sneakersy marki Converse. Akcję przygotowała AmerSport Group, dystrybutor tych butów, wspólnie z domem mediowym PRO Media House.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania nowych kolekcji Converse pokazuje dowcipną konfrontację butów i sneakersów, osadzoną w koncertowo-imprezowej scenerii i stylu życia charakterystycznych dla tej marki. Linia trampek Converse Well Worn - stylizowanych na znoszone, wytarte i przybrudzone - jest prowadzona pod hasłem „Shoes keep it clean. Sneakers get dirty”, które ma podkreślać, że najlepiej sprawdzają się one na głośnych koncertach i imprezach.

Z kolei hasło reklam kolekcji sneakersów Converse Pro Leather to „Shoes are boring wear sneakers”. Ma ono podkreślać nasyconą. Oryginalną kolorystykę tych butów.

grafika

Kampania obejmuje prasę, internet (serwisy muzyczne, studenckie i społecznościowe), kina (sieci Cinema City i Multikino) oraz outdoor (billboardy, 6x3, metroboardy, citylighty i nośniki wielkoformatowe w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu i Trójmieście). Działania zaczęły się w marcu i potrwają do maja.

grafika

Kreację kampanii przygotował dział marketingu firmy AmerSport Group, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PRO Media House i jego internetowy dział DiGi Media Store.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"