„Świnka Peppa”, „Scooby Doo” i „Cartoon Network” przechodzą z Media Service Zawada do Egmontu

Wydawnictwo Story House Egmont przejęło od Media Service Zawada prawa do wydawania w Polsce siedmiu magazynów dziecięcych, m.in. „Świnki Peppy”, „Scooby Doo” i „Cartoon Network”. Media Service Zawada skupi się na wydawaniu książek dla dzieci.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Transakcja dotyczy magazynów „Świnka Peppa”, „Scooby Doo”, „Cartoon Network”, „LOL”, „MiniMini+”, „Cry Babies” i „Dino Ranch”. Story House Egmont w okresie przejściowym będzie jeszcze wspierane przez Media Service Zawada w wydawaniu tych tytułów.

- Dzięki nabyciu praw od Media Service Zawada, w ramach naszej ogólnej strategii, wzmacniamy działalność związaną z czasopismami dla dzieci w Polsce. Story House Egmont wydaje czasopisma dla dzieci w 25 krajach Europy, a naszą wizją jest współpraca z wiodącymi na rynku markami i rozwijanie działalności związanej z tworzeniem contentu - podkreśla Marika Bark, business area director kids w Story House Egmont.

Firma zapowiada, że dalej będzie wydawała w Polsce komiksy i gry planszowe. - Większość tytułów, które w tej chwili przejmujemy w Polsce, jest już wydawana przez Story House Egmont w innych krajach Europy. Licencjodawcy zaangażowani w transakcję, którą dziś ogłaszamy, to: Hasbro, MGA, Warner Bros., Boat Rocker Media, Plus Licens i Canal+. Te silne firmy stoją za popularnymi markami, z którymi ściśle i długoterminowo współpracujemy - wylicza Marika Bark.

Jakie magazyny dziecięce wydaje Story House Egmont?

W 2020 roku firma wprowadziła do sprzedaży nowe magazyny: „Top Wing”, „Roblox. Nieoficjalny magazyn”, „Spirit. Riding free”, „Power Ranger. Oficjalny magazyn”, „BIA. Oficjalny magazyn” i „Lego Explorer”, w ub.r. - „Hello Kitty” i „Cocomelon”, a na początku br. - kwartalnik „Spidey i Super-Kumple”.

Media Service Zawada skupi się na książkach

- Bardzo się cieszę, że udało nam się wypracować porozumienie, które otwiera przed każdą ze stron nowe możliwości rozwoju w obranych przez nie kierunkach - komentuje transakcję Zdzisław Zawada, prezes Media Service Zawada.

Firma zapowiada, że będzie dalej publikować książki dla dzieci. - Jestem dumny z dynamicznego rozwoju naszej firmy na rynku książki dziecięcej i jestem przekonany, że dzięki tej transakcji od przyszłego roku będziemy mogli w pełni skoncentrować się zarówno strategicznie, jak i operacyjnie, na tym segmencie rynku, co pozwoli nam jeszcze bardziej wzmocnić naszą silną pozycję zbudowaną przez ostatnie lata i ułatwi dalszą ekspansję - podkreśla Zdzisław Zawada.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol