Konsumenci preferują reklamy w prasie

Reklamy w gazetach codziennych i czasopismach generują bardziejpozytywne reakcje konsumentów w porównaniu z innymi mediami.

km
km
Udostępnij artykuł:

Ponad połowa z około 350 brytyjskich respondentówuczestniczących w badaniu przeprowadzonym przez firmę Dynamic Logicpozytywnie postrzega reklamy w gazetach i czasopismach - informujeserwis Brand Republic.

Na czele znalazła się prasa codzienna, w której reklamypozytywnie oceniło 53 procent badanych. Na kolejnych miejscachznalazły się reklamy w czasopismach (51 procent) oraz reklamazewnętrzna (50 procent).

Tymczasem na ostatnich miejscach znalazły się reklamy wurządzeniach mobilnych oraz telemarketing, które dodatnio oceniłoodpowiednio zaledwie 7 i 6 procent respondentów.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"