
Dołącz do newslettera Wirtualne Media!
Codziennie rano
Oferty pracy
50 tysięcy subskrybentów
*Zrezygnuj w każdej chwili, nie wysyłamy spamu.
Dziękujemy za zapisanie się do newsletteraWirtualne Media
Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą.

Pierwszy tydzień października inauguruje ważne wydarzenie w branży budowlanej. Wystawa Innowacji na Warsaw Home przyciągnęła największych wyjadaczy rynku, prześcigających się w pomysłach, ale też architektów i inwestorów, szukających oryginalnych rozwiązań. Marka KRISPOL zaprezentowała premierowo szklaną bramę z opatentowanym systemem ciepłego montażu, a także nowy film korporacyjny. Nowoczesne inwestycje i wizje architektoniczne determinują potrzebę ciągłego poszukiwania nowych rozwiązań dostosowanych do oczekiwań rynku. Na Wystawie Innowacji firma KRISPOL premierowo przedstawiła Bramę Światła. – W jednej bramie udało nam się połączyć nowoczesność, funkcjonalność i energooszczędność. Nasz koncept zakładał stworzenie produktu, który będzie grał światłem, a dodatkowo pozwalał inwestorowi na swobodne zarządzanie przeziernością. Aktywne i spektakularne szkło Priva-Lite Color, które wykorzystaliśmy, sprawdziło się w tej roli świetnie. Innowacyjność cechująca bramę polega na opatentowanym przez KRISPOL systemie ciepłego montażu – powiedział Tomasz Kubczak, Kierownik Działu Zarządzania Produktem KRISPOL, który pracował nad produktem. KRISPOL, jako jedyna marka na rynku, oferuje opatentowany system ciepłego montażu bramy, który pozwoli osiągnąć lepsze współczynniki przenikania ciepła, zniwelować mostki termiczne, a przy tym zrealizować bez żadnych ograniczeń nawet najbardziej niebanalne wizje architekta i inwestora. To nie koniec nowości od marki. Na Wystawie Innowacji został premierowo przedstawiony nowy film korporacyjny KRISPOL. – W tym roku postawiliśmy na treści wideo. Sztab naszych ekspertów pracował nad kilkoma projektami jednocześnie, aby stworzyć zarówno materiały skierowane do inwestora indywidualnego, jak i partnerów biznesowych. Film korporacyjny pokazuje KRISPOL takim, jaki jest. W zeszłym roku otrzymaliśmy tytuł Friendly Workplace, myślę, że za sukcesem firmy stoją zaangażowani ludzie, którym po prostu świetnie się u nas pracuje. To projekt, w który ochoczo włączyła się cała firma. Bardzo się cieszę, że mamy przyjemność zaprezentować go premierowo właśnie w tym miejscu, na Wystawie Innowacji – powiedziała Katarzyna Kozłowska, Marketing Manager firmy. Materiał jest dostępny na Youtubie producenta: https://www.youtube.com/watch?v=V7aWIG9Pr9E KRISPOL press box

Wirtualnemedia.pl

GPLUS PRODUCTION

GPLUS PRODUCTION

Grupa RMF

Telewizja Puls

Grupa RMF

Gremi Media

Agencja Wydawniczo - Reklamowa Wprost

Wirtualna Polska Media
