- „Kropka TV” to z założenia magazyn rodzinny. Teraz prócz oferty poradnikowej dla kobiet, telewizyjnej dla całej rodziny chcemy również zadbać o męskiego czytelnika. Z jednej strony poszerzamy ofertę kontentową „Kropki TV”, a z drugiej tak naprawdę tworzymy pierwszy w Polsce tak wysokonakładowy magazyn dla mężczyzn - mówi Amadeusz Król, prezes wydawnictwa P&P.
Dodatek dla mężczyzn liczyć będzie 28 stron i poruszać będzie tematy związane z motoryzacją, lifestylem i sportem. Ukazywać się będzie wraz z „Kropką TV” raz w miesiącu. Objętość najnowszego wydania tygodnika, które ukaże się 24 listopada, z nowym dodatkiem wyniesie 160 stron, a cena - 2,59 zł (cena pisma bez nowej wkładki to 1,95 zł).
Przypomnijmy, że od 3 listopada br. „Kropka TV” została poszerzona o liczący 48 stron cotygodniowy dodatek poradnikowy dla kobiet „Twój poradnik i kropka!” (więcej na ten temat).

Magazyn „Kropka TV” jest dystrybuowany wyłącznie w sieciach sklepów Biedronka oraz Hebe. Jego nakład waha się pomiędzy 350 a 500 tys. egz.











