W najbliższym czasie zmieni się organizacja zespołu tradingowego grupy Mediabrands. Z grupą rozstaje się Krzysztof Badziak, buying director.
Jego obowiązki przejmą członkowie zespołu. Za negocjacje i realizacje działań w telewizji odpowiadać będzie Piotr Borusiewicz, za media online – Tomasz Czerwiński, za outdoor, prasę i radio – Monika Rychlica.
Nadzór nad całym teamem trade przejmie Piotr Borusiewicz, wspierany przez Monikę Bronowską, CEO Mediabrands CEE.
Krzysztof Badziak z Mediabrands związany był od 16 lat. W latach 2006-2016 zajmował stanowisko trading media directora. W 2016 roku został chief trading officerem. W 2019 roku został dodatkowo członkiem zarządu.
Przed dołączeniem do Mediabrands pracował przez 7 lat w domu mediowym MEC (obecnie Wavemaker/GroupM/WPP). Był tam account managerem.

Jest absolwentem Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.











