Z raportu Radio Track Millward Brown przygotowanego na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl wynika, iż w II kwartale 2013 roku Czwórki słuchało 71,8 proc. mężczyzn oraz 28,2 proc. kobiet.Analizowaną stację najchętniej słuchają osoby w wieku od 25 do 39 lat, którzy stanowią 58,1 proc. jej wszystkich słuchaczy.
Antena ta jest najpopularniejszą stacją wśród osób z wykształceniem średnim (44,3 proc.) oraz wyższym (43,9 proc.).
Przypomnijmy, że liderem ogólnopolskiego rynku radiowego jest RMF FM (więcej na ten temat).
Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.












