Koniec lata, więc pora na podsumowanie oglądalności programów informacyjnych. Jak wynika z danych AGB Polska w okresie lipiec-sierpień 2003 r. najwięcej zyskały "Fakty". W porównaniu z 2002 roku oglądalność wzrosła z 2 655 242 do 2 829 856 widzów. Nie zmienił się natomiast wynik "Informacji" - średnia oglądalność oscylowała wokół 1,2 mln widzów. (więcej poniżej) Zamów Newsletter Wirtualnemedia.plwersja bezpłatna - wysyłany codziennie do 7.00 - aktualne wiadomości ze świata mediów, internetu i reklamy na Twój adres emailowy- informacje o konkursach- inne dodatkowe "ekskluzywne" informacje W pole "adres-email" należy wpisać adres emailowy i następnie zatwierdzić (trzeba wcisnąć przycisk).Po wykonaniu tych czynności na podany adres emailowy przyjdzie email z prośbą o potwierdzenie.W omawianym okresie najwięcej straciły główne wydania "Wiadomości" i "Panoramy". Oglądalność serwisu informacyjnego "Jedynki" spadła z 4 807 797 do 3 982 965 widzów a "Panoramy" z 3 683 336 do 2 844 877. Wakacje nie były również udane dla "Dziennika" TV4. W porównaniu do wakacji 2002 oglądalność spadła z 496 996 do 482 405 osób.

WiadomościAMRAMR %SHR %7-8.20024 807 79713,03%47,10%7-8.20033 982 96510,82%40,04%FaktyAMRAMR %SHR %7-8.20022 655 2427,20%29,08%7-8.20032 829 8567,69%32,52%PanoramaAMRAMR %SHR %7-8.20023 683 3369,98%30,16%7-8.20032 844 8777,73%24,56%InformacjeAMRAMR %SHR %7-8.20031 186 2343,22%14,57%DziennikAMRAMR %SHR %7-8.2002496 9961,35%3,99%7-8.2003482 4051,31%3,93%











