Lech zaprasza za zimowe szaleństwa w Alpy

Pod hasłem 'Lech Active Team' rozpoczęła się ogólnopolska zimowa kampania promocyjna dla marki 'Lech Premium' (Kompania Piwowarska S.A.).

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Komunikacja w kampanii „Lech Active Team” nawiązuje do alpejskiego regionu narciarskiego i możliwości aktywnego spędzania czasu w okresie zimowym. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Peppermint.

„Zbierz ekipę i ruszaj w Alpy” to hasło zachęcające do udziału w promocji Lecha. Kampania „Lech Active Team” skierowana jest do młodych osób, które w okresie zimowym czas wolny aktywnie spędzają z przyjaciółmi. Celem kampanii jest wzrost sprzedaży i kształtowanie wizerunku marki Lech Premium. Działania zaplanowane zostały do 22 stycznia 2006.

Agencja Peppermint przygotowała promocję konsumencką,  działania obejmą hipermarkety i sklepy detaliczne, a także wybrane puby w całej Polsce, w których prowadzone będą niestandardowe aktywności. Wsparciem dla działań BTL jest komunikacja ATL-owa – outdoor i Internet, za przygotowanie której również odpowiada agencja Peppermint.

Aby wziąć udział w promocji należy wysłać sms-em kod znajdujący się na kapslu promocyjnej butelki piwa Lech Premium lub na zawleczce puszki i odpowiedzieć na otrzymane pytanie. 501 osób, które w danym dniu najszybciej wyślą prawidłową odpowiedź wygrywa atrakcyjne zimowe nagrody - koszulki i zegarki Casio Lech Active Team. Pytania w konkursie dotyczą alpejskiego regionu narciarskiego oraz sportów zimowych. Dodatkowo od poniedziałku do czwartku codziennie do wygrania są tygodniowe zimowe wyjazdy na narty na Ski stacje Lecha, a w weekend można wygrać codziennie tygodniowe wyprawy do jednego z najsłynniejszych alpejskich regionów narciarskich w Szwajcarii - Engadina. W trakcie wyprawy w Alpy, wygrywający i jego trójka przyjaciół będą mogli m.in. w kurorcie St. Moritz zakosztować zimowych szaleństw m.in: ekstremalnej jazdy na skuterach śnieżnych.

Promocja opakowaniowa rozszerzona została o gastronomię - przy zakupie piwa Lech w pubie konsument otrzyma kupon ze zdrapką, która umożliwi wysłanie kodu i włączenie się do promocji. Uczestnicy o wygranych dowiadują się codziennie o 21.15 za pośrednictwem sms, mogą też sprawdzić wyniki na stronie internetowej www.lechactiveteam.pl. Promocyjno-rozrywkową stronę internetową przygotowała agencja marketingu mobilnego MobiJOY! we współpracy z agencją Peppermint. MobiJOY! odpowiada również za przygotowanie i obsługę systemu sms w akcji.

Dodatkowo w pubach prowadzone będą działania eventowe, gdzie grupy animatorów będą zachęcały do udziału w zimowej promocji Lecha. Konsumenci będą mogli zagrać z hostessą w skuterzystę, pograć z kolegami w gry sprawnościowe Lech Active Team i wziąć udział w konkursach, w których do wygrania będą sportowe czapy zimowe Lech Active Team, smycze i sportowe plecaki.

Promocja „Lech Active Team” będzie komunikowana na opakowaniach i za pomocą materiałów POS przygotowanych przez agencję Peppermint i zamieszczonych w punktach sprzedaży i pubach. Agencja przygotowała również kreację billboardów promocyjnych, odpowiada również za działania eventowe w pubach. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.

Kampanię „Lech Active Team” agencja Peppermint realizuje w ramach wygranego w sierpniu tego roku przetargu.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"