Pojawiając się w nowej kampanii Legendary Man dołączył jako brand hero do Terry’ego Crewsa i Isaiaha Mustafy, którzy wcześniej wielokrotnie występowali w spotach Old Spice’a.
W dwóch ponad minutowych spotach kampanii Legendary Man dokonuje rzeczy niezwykłych - stojąc na grzbiecie płynącego wieloryba gra z zasłoniętymi oczami jednocześnie w tenisa i baseballa, konstruuje też superbolid do bicia rekordu prędkości na pustyni. W drugim ze spotów bolid co prawda rozpada się w trakcie jazdy, jednak Legendary Man wychodzi ze wszystkiego cało. Przy okazji wyraża przewrotną myśl: „jeśli całkowicie wypełnisz umysł wiedzą, nie zostanie w nim miejsce na marzenia” tłumacząc fakt, że skonstruował wyścigówkę nie mając o tym zielonego pojęcia.

Kampanię z udziałem Legendary Mana uzupełniają też spoty, w których ekscentryczny sprzedawca Bob Giovanni zachwala kosmetyków Hardest Working Collection.
Za kampanię odpowiada agencja Wieden+Kennedy Portland.











