Letnie zmiany w ramówkach RMF MAXX i RMF Classic. Będą felietony Artura Andrusa

Stacje Grupy RMF wprowadzają letnie ramówki. W RMF MAXX i RMF Classic pojawią się nowości, m.in. cykl felietonów Artura Andrusa „Nieznane wakacje znanych ludzi”.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Letnie zmiany w ramówkach RMF MAXX i RMF Classic. Będą felietony Artura Andrusa
fot. screen Fb

– Chcemy, być jeszcze bliżej swoich odbiorców – dosłownie i w przenośni. Dlatego ruszamy w Polskę z mikrofonami, kamerami, DJami i muzą! Dajemy potężne nagrody i wzmacniamy muzyczne DNA stacji. Będziemy też na największych festiwalach w Polsce – mówi Jarosław Pioterczak, dyrektor programowy RMF MAXX.

Wśród wakacyjnych propozycji nie zabraknie konkursów – każdego dnia na antenie do wygrania 50 tysięcy złotych. RMF MAXX wyjedzie także w trasę po Polsce – plenerowe audycje powstaną w miejscach, gdzie słuchacze najchętniej spędzają lato: na plażach, w górach czy podczas największych festiwali muzycznych. Letnia trasa koncertowa pod hasłem „Lato na MAXXa”, rozpoczęta w maju, odwiedzi kolejne miasta w całym kraju.  

Zmiany w RMF Classic

Na antenie RMF Classic codziennie pojawią się zapowiedzi letnich festiwali, koncertów, wystaw plenerowych oraz pokazów filmowych pod gołym niebem, a słuchacze będą mogli zdobyć wejściówki na wybrane wydarzenia.  

– W ciągu tygodnia postawimy nieco mocniejszy nacisk na kulturę i inspirowanie naszych słuchaczy w paśmie porannym „Wakacyjne Śniadanie Mistrzów” oraz magazynie popołudniowym „Czas letni”. Luźny wakacyjny czas sprzyja nadrabianiu zaległości i inspirowaniu się kulturalnymi nowościami i nie tylko – mówi Paweł Pawlik, dyrektor programowy RMF Classic.

Jedną z nowości na antenie będzie cykl felietonów Artura Andrusa „Nieznane wakacje znanych ludzi”, w którym autor z charakterystycznym dla siebie poczuciem humoru stworzy „hipotetyczne przewidywania przeszłości” i opisze, jak mogli spędzać lato słynni Polacy tacy jak Bolesław Chrobry czy Maria Konopnicka. 

Aktywacją dla słuchaczy ma być codzienny konkurs „Próba mikrofonu”, w którym słuchacze spróbują swoich sił jako radiowi prowadzący.  

Weekendowa oferta obejmie audycje: „Do zobaczenia w Polsce”, „Radiowe biuro podróży” czy „Popołudnie z florą i fauną”, przedstawiające mniej i bardziej znane atrakcje w Polsce. Z kolei w mini programie „Witaj skarbie!” słuchacze dowiedzą się o najciekawszych odkryciach archeologicznych w Polsce, a audycja „Chałupy welcome to!” zaprezentuje skanseny. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zamiast narzekać na AI w reklamie, zrobił świąteczny musical o ciężarówkach Coca-Coli

Zamiast narzekać na AI w reklamie, zrobił świąteczny musical o ciężarówkach Coca-Coli

Byli naczelni Business Insider Polska i Money.pl w Biznes Enter [NASZ NEWS]

Byli naczelni Business Insider Polska i Money.pl w Biznes Enter [NASZ NEWS]

Te kanały zastąpią stacje MTV. Dostały już koncesje, ale nie w Polsce

Te kanały zastąpią stacje MTV. Dostały już koncesje, ale nie w Polsce

Stanowski odpowiada na film o sponsorze Kanału Zero. Zawiesza współpracę

Stanowski odpowiada na film o sponsorze Kanału Zero. Zawiesza współpracę

Tworzenie reklam na Facebooku i Instagramie nigdy nie było tak proste – poznaj najnowsze możliwości AI
Materiał reklamowy

Tworzenie reklam na Facebooku i Instagramie nigdy nie było tak proste – poznaj najnowsze możliwości AI

Nowe osoby w redakcji "GQ Poland". Wcześniej w ZPR Media, "Przekroju" i Burdzie

Nowe osoby w redakcji "GQ Poland". Wcześniej w ZPR Media, "Przekroju" i Burdzie