W nowym logo Lexmark nazwa firmy jest zapisana inną czcionką, a zamiast charakterystycznego czerwonego rombu jest większa grafika symbolizująca przysłonę kamery. Ten element ma symbolizować poszerzoną ofertą produktową firmy (przez przysłonę można wyostrzyć obraz i zobaczyć więcej), a jego zielona barwa odwoływać się ma do przystępności i zrównoważonego rozwoju.
Jednocześnie Lexmark zyskał hasło „Otwórz się na nowe możliwości”, które ma zachęcać klientów do skorzystania z szerszego portfolio technologii i rozwiązań firmy.

- Nowy wygląd lepiej oddaje to, gdzie obecnie znajduje się firma oraz naszą wizję na przyszłość - przekonuje Paul Rooke, prezes i dyrektor zarządzający Lexmark. Opisuje, że obecnie koncern nie jest już tylko producentem urządzeń drukarskich, lecz także oferuje takie narzędzia i usługi jak zarządzanie drukiem, inteligentne skanowanie i cyfrowe przetwarzanie obrazu, zarządzanie zasobami informacyjnymi w przedsiębiorstwach i w służbie zdrowia oraz automatyzacja procesów w dziedzinie finansów i technologie wyszukiwania.
Mimo rebrandingu Perceptive Software będzie funkcjonować na rynku pod znakiem Lexmark, natomiast poszczególne produkty oprogramowania będą występować nadal pod nazwą Perceptive: Perceptive Content, Perceptive Intelligent Capture czy Perceptive Search.











