Liczba użytkowników płacących za treści "New York Times" wzrosła do 4,7 mln

W drugim kwartale tego roku liczba płatnych prenumerat "New York Timesa" (w wersji papierowej i internetowej) wzrosła do 4,7 mln - podało wydawnictwo The New York Times Company.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Jak podał wydawca "New York Timesa", w internecie za jego treści płaci niemal 3,7 mln subskrybentów. Od kwietnia do czerwca tego roku przybyło 197 tys. nowych, płacących użytkowników, w porównaniu do 109 tys. w analogicznym okresie 2018r. Od początku tego roku "NYT" przyciągnął około 400 tysięcy nowych subskrybentów.

W drugim kwartale tego roku zysk operacyjny The New York Times Company spadł do 37,9 mln dolarów, w porównaniu do 40 mln dolarów w tym samym kwartale rok wcześniej. Przychody wzrosły o 5,2 proc. rdr.

Jak stwierdził Mark Thompson, CEO The New York Times Company, wydawca przewiduje dalszy wzrost zysku w segmencie płatnego dostępu do treści. To priorytetowy kierunek rozwoju firmy.

Do 2025 roku wydawnictwo chce mieć bazę 10 milionów płacących subskrybentów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"