Liczba użytkowników płacących za treści "New York Times" wzrosła do 4,7 mln

W drugim kwartale tego roku liczba płatnych prenumerat "New York Timesa" (w wersji papierowej i internetowej) wzrosła do 4,7 mln - podało wydawnictwo The New York Times Company.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Jak podał wydawca "New York Timesa", w internecie za jego treści płaci niemal 3,7 mln subskrybentów. Od kwietnia do czerwca tego roku przybyło 197 tys. nowych, płacących użytkowników, w porównaniu do 109 tys. w analogicznym okresie 2018r. Od początku tego roku "NYT" przyciągnął około 400 tysięcy nowych subskrybentów.

W drugim kwartale tego roku zysk operacyjny The New York Times Company spadł do 37,9 mln dolarów, w porównaniu do 40 mln dolarów w tym samym kwartale rok wcześniej. Przychody wzrosły o 5,2 proc. rdr.

Jak stwierdził Mark Thompson, CEO The New York Times Company, wydawca przewiduje dalszy wzrost zysku w segmencie płatnego dostępu do treści. To priorytetowy kierunek rozwoju firmy.

Do 2025 roku wydawnictwo chce mieć bazę 10 milionów płacących subskrybentów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą