
Dołącz do newslettera Wirtualne Media!
Codziennie rano
Oferty pracy
50 tysięcy subskrybentów
*Zrezygnuj w każdej chwili, nie wysyłamy spamu.
Dziękujemy za zapisanie się do newsletteraWirtualne Media
Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą.

Biuro Turystyki ZNP LogosTour, polski lider wyjazdów egzotycznych, odnawia swój wizerunek. Zmiany obejmują ofertę, promocję i marketing, a także wygląd placówek oraz trzygwiazdkowego hotelu Logos w Krakowie. Relaunch marki jest odpowiedzią na rosnące oczekiwania klientów.LogosTour od lat proponuje Podróże na 7 kontynentów, zawsze kierując się dbałością o najwyższą jakość i troską o satysfakcję klientów. Turyści LogosTour to prawdziwi globtroterzy, osoby które wiele już widziały i doświadczyły. Z biegiem lat rosną ich oczekiwania wobec oferty i obsługi. Przybywa także klientów najbogatszych, o wysokich, bardzo wysublimowanych oczekiwaniach.„Kto nie idzie do przodu, ten się cofa, mówi przysłowie, więc my ciągle poszukujemy i proponujemy coś nowego” - mówi Teresa Górecka, prezes LogosTour – „W tym roku postanowiliśmy nie poprzestać na rozszerzania kierunków i dokładaniu atrakcji na naszych wycieczkach, ale przygotować coś zupełnie nowego. Odmienić wizerunek naszych biur oraz stworzyć dodatkową ofertę dla najbardziej wymagających klientów, chcących połączyć poznawanie świata z najwyższym standardem podróżowania i wypoczynku”. W ramach nowego wizerunku, metamorfozę przeszedł trzygwiazdkowy hotel Logos w Krakowie. Przemianie uległ wystrój, hotelowe akcesoria i materiały reklamowe, ale także oferta hotelu. Pojawiły się nowe promocje i atrakcyjne oferty – „Romantyczny weekend dla dwojga”, „Sylwestrowa Noc”, oferta „Dla Rodzin z Dziećmi” i wiele innych. Zmieniły się także wygląd, charakter i menu restauracji, zatrudniono nowego dyrektora i szefa kuchni. Zmiany wprowadzono także w placówkach w: Olsztynie, Krakowie, Wrocławiu i Białymstoku.W Białymstoku otwarto nowe, zgodne z odmienioną koncepcją, biuro sprzedaży. Przygotowywane jest odnowienie wizerunku pozostałych oddziałów. W efekcie wszystkie placówki będą posiadały spójny, bardzo starannie wykończony wystrój: funkcjonalny, elegancki, nawiązujący do podróży i egzotyki. Naturalne kolory, kolonialne meble i oryginalne rękodzieła z dalekich krajów tworzą niepowtarzalną, globtroterską atmosferę. Sprawiają, że tuż po przekroczeniu progu biur LogosTour, klienci wchodzą w świat podróży i mają przedsmak dalekich wypraw.Zapowiedź wspaniałej, egzotycznej przygody turyści będą mieli także gdy wezmą do rąk najnowszy katalog egzotyczny LogosTour. Przygotowany pieczołowicie i z dużą dozą artyzmu, stanowi bardzo ważny element wizerunku biura. Piękne fotografie, staranne opisy, znakomita grafika, najlepszy papier są znakomita oprawą dla wyjątkowych wyjazdów z LogosTour.Odpowiedzią na wyższe oczekiwania klientów jest także dodatkowa nowa oferta turystyczna biura. W 2011 roku LogosTour wprowadza niezwykle innowacyjną i prestiżową kategorię – „Podróże dla konesera”. To klasa premium wśród propozycji podróżniczych. Głównymi wartościami tej oferty są jakość i ekskluzywny charakter na miarę wymagań prawdziwego konesera. Klientami tego segmentu wyjazdów są osoby z grupy VIP, oczekujące najwyższej jakości. Oferta zawiera niezwykle bogaty program oraz najwyższy komfort, obfituje w wiele elitarnych atrakcji. W katalogu na sezon 2011 w tej kategorii znalazły się m.in.: USA - Nowy Jork, wycieczka, która poza zwiedzaniem najpopularniejszych zabytków przewiduje prawdziwe perełki rozrywki z najwyższej półki, m.in.: musical na Broadwayu, koncert w Metropolitan Opera, wieczór baletowy w Lincoln Center czy rejs rzeką Hudson w świetle zapalających się neonów, podróż do Japonii – gdzie odwiedza się teatr Kabuki, jeździ ekspresem Shinkansen, ogląda zawody Sumo, zażywa relaksującej kąpieli w gorących źródłach czy nocuje w klasztorze buddyjskim.

Wirtualnemedia.pl

GPLUS PRODUCTION

GPLUS PRODUCTION

Grupa RMF

Telewizja Puls

Grupa RMF

Gremi Media

Agencja Wydawniczo - Reklamowa Wprost

Wirtualna Polska Media
