Lowe Media i Lowe Warsaw zareklamują polską gospodarkę za granicą

Konsorcjum złożone z agencji Lowe Media i Lowe Warsaw przygotuje na zlecenie Ministerstwa Gospodarki kampanię informacyjno-promocyjną polskiej gospodarki w mediach zagranicznych. Wartość kontraktu wynosi 18,5 mln zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Zwycięskie konsorcjum Lowe Media i Lowe Warsaw zajmie się przygotowaniem reklam na potrzeby kampanii oraz planowaniem i zakupem mediów.

W przetargu oferty złożyły też Discovery Polska, Arena Media Communications oraz konsorcja: Mediacap ze Star Media, Media Group z Legend Group, Infinity Media z Walk Creative.

Zaplanowana przez Ministerstwo Gospodarki kampania ma ruszyć z początkiem września br. Będzie trwać maksymalnie miesiąc, jednak na każdym z rynków będzie prowadzona w innym terminie - wszystkie działania mają potrwać maksymalnie do końca października. Obejmować będą Niemcy, Chiny, Zjednoczone Emiraty Arabskie i Brazylię.W Brazylii, Niemczech i Zjednoczonych Emiratach Arabskich kampania obejmie tylko telewizję, a w Chinach będzie prowadzona w prasie oraz na nośnikach in- i outdoorowych.

Głównym celem strategicznym kampanii będzie promocja polskiej gospodarki na rynkach zagranicznych oraz zachęcenie zagranicznych przedsiębiorców do nawiązywania współpracy gospodarczej z przedsiębiorcami polskimi m.in. poprzez poprawę wizerunku naszego kraju i gospodarki jako wiarygodnego i nowoczesnego partnera otwartego na nowe kontakty i mającego specjalizacje eksportowe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"