„M jak miłość” straciło 500 tys. widzów. TVP2 nadal bezkonkurencyjna

Nowy sezon „M jak miłość” ogląda średnio 6 mln widzów. To o 530 tys. osób mniej niż rok wcześniej, ale i tak produkcja daje TVP2  pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„M jak miłość” straciło 500 tys. widzów. TVP2 nadal bezkonkurencyjna
M jak miłość

Średnia widownia serialu „M jak miłość” w okresie od 1 do 9 września 2014 roku wyniosła 6 mln osób. Przełożyło się to na 37,95 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 30,47 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Produkcję na antenie TVP2 oglądać można w poniedziałki i wtorki o godz. 20.40.

W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 9 września br. Przed telewizorami zgromadził on 6,17 mln oglądających.

Trzy topowe odcinki „M jak miłość”

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „M jak miłość” straciło 530 tys. widzów. Cztery pierwsze odcinki poprzedniego sezonu serialu (pokazane w okresie od 3 do 16 września ub.r.) śledziło 6,53 mln osób, co przekładało się odpowiednio na 42,07 proc. oraz 37,33 proc. udziału.

Mimo spadku widowni produkcji, TVP2 w paśmie nadawania swojego sztandarowego serialu nadal jest bezkonkurencyjnym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje Polsat, który emituje wtedy filmy fabularne oraz program „Hell’s Kitchen - Piekielna Kuchnia 2” i osiąga już tylko 11,07 proc. udziału. Trzeci jest TVN („Ugotowani” - zobacz dane oglądalności tego programu - 7,47 proc.), a czwarta - TVP1 („Wielki test z historii. II wojna światowa”, dokumenty z cyklu „Druga wojna światowa” oraz „Teatr Telewizji”; 6,81 proc.). Taka sama jest kolejność stacji w grupie komercyjnej.

Oglądalność serialu na tle konkurencji

„M jak miłość” nadawane jest na antenie TVP2 od 2000 roku.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele