1,10 mln widzów „Jaka to melodia?”, TVP1 wiceliderem

Po ponad trzech tygodniach teleturniej „Jaka to melodia?” ogląda średnio 1,10 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej teleturniej stracił 160 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji cyklu jest wiceliderem rynku telewizyjnego.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
1,10 mln widzów „Jaka to melodia?”, TVP1 wiceliderem
Rafał Brzozowski w „Jaka to melodia?”; fot. TVP

Średnia widownia premierowych odcinków teleturnieju „Jaka to melodia?” wyemitowanych w okresie od 31 sierpnia do 21 września 2020 roku wyniosła 1,10 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 12,05 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,03 proc. w grupie 16-49 i 6,94 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnął odcinek audycji z 20 września. Śledziło go średnio 1,40 mln osób.

grafika

Dla porównania, średnia widownia „Jaka to melodia?” na początku poprzedniego sezonu (tj. od 7 do 28 września 2019 roku) wyniosła 1,26 mln osób. Przełożyło się to na 13,61 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,53 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 9,28 proc. w grupie 16-59. Teleturniej w tym ujęciu stracił 160 tys. widzów.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-smaki-swiata-po-polsku-tvp2-nowy-program,7170464814295169a ##

TVP1 w czasie emisji programu prowadzonego przez Rafała Brzozowskiego jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Na pierwszym miejscu plasuje się Polsat, który ma 13,45 proc. udziału. Trzeci jest TVN (8,99 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” zamyka TVP2 (8,95 proc).

Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka przegrywa z TVN i Polsatem.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]