10 mln dolarów od Procter&Gamble na walkę z koronawirusem

Koncern Procter&Gamble, do którego należą takie marki, jak Pampers, Always, Vizir udostępni pracownikom służby zdrowia i rodzinom dotkniętym pandemią produkty higieny osobistej, artykuły gospodarstwa domowego i środki odkażające o wartości 10 mln dolarów. Wsparcie otrzyma też Polska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
10 mln dolarów od Procter&Gamble na walkę z koronawirusem

Środki higieny osobistej, artykuły gospodarstwa domowego, środki odkażające i wsparcie finansowe o łącznej wartości 10 mln dolarów otrzymają rodziny dotknięte pandemią koronawirusa, osoby starsze i pracownicy służby zdrowia.

Firma przeznaczy 1 mln dolarów na rzecz Międzynarodowej Federacji Stowarzyszeń Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca (IFRC) oraz krajowych stowarzyszeń Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca w Europie w celu zapewnienia potrzebującym Europejczykom opieki zdrowotnej, zaopatrzenia medycznego i edukacji w zakresie higieny.

Firma dostosowuje również swoje linie produkcyjne do nowych zadań - niedawno w wielu zakładach koncernu w Europie rozpoczęto produkcję środka odkażającego. Zwiększono moce produkcyjne, tak aby wytworzyć przynajmniej 10 tys. litrów odkażacza do rąk w 16 krajach Europy.

- W ciągu 30 lat pracy w sektorze dóbr konsumpcyjnych jeszcze nigdy nie przyszło mi się mierzyć z tak trudną sytuacją, która wpływa nie tylko na firmy, ale i na naszych sąsiadów, nasze społeczności - na każdy aspekt życia. Zespół P&G dokłada wszelkich starań, aby zapewnić zdrowie i bezpieczeństwo wszystkim pracownikom, w dalszym ciągu oferować naszym konsumentom niezbędne produkty i usługi, a także w konkretny sposób pomagać potrzebującym i wszystkim walczącym z pandemią - mówi Loïc Tassel, prezes P&G na Europę.

Koncern wspiera też Polskę - na rzecz Polskiego Czerwonego Krzyża przekazał swoje produkty o wartości ok. 300 tys. zł , by pomagać instytucjom medycznym i potrzebującym rodzinom.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/marki-w-czasie-pandemii-konsumenci-nie-chca-by-promowaly-sie-na-koronawirusie ##

Polskie firmy wspierają walkę z koronawirusem

Dotychczas już kilkadziesiąt polskich firm zadeklarowało przekazanie darowizn (w formie pieniężnej bądź materialnej - własne produkty itp.) na rzecz walki z koronawirusem. Wśród nich są m.in. Salony Agata, 4F, Żabka, CD Projekt, Colian, PKN Orlen, Lotos, PKO BP, Bank Pekao czy Maspex.

Pomagają również prywatni przedsiębiorcy. Jerzy Starak, właściciel Polpharmy, przekaże polskim szpitalom 100 respiratorów o wartości 7 milionów złotych.

Dominika Kulczyk zdecydowała się przekazać Fundacji Lekarze Lekarzom 20 mln zł

Darowizny ofiarowują także sportowcy (Robert Lewandowski, Jakub Błaszczykowski).

W ramach akcji #PosiłekDlaLekarza aktywiści z kilku stowarzyszeń zbierają środki na posiłki dla personelu medycznego, który w szpitalach opiekuje się chorymi na COVID-19.

Na Siepomaga trwa zbiórka organizowana przez sam serwis, na pomoc w walce z koronawirusem. W kilkanaście dni udało się zebrać ponad 19 milionów złotych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

"Gwiazdorska kuchnia Ani" z trzecim sezonem. Premiera w Wigilię w TVP2

"Gwiazdorska kuchnia Ani" z trzecim sezonem. Premiera w Wigilię w TVP2