„10. urodziny Małego Głoda” w jubileuszowej kampanii Danio (wideo)

Zaczęła się promocja z okazji 10-lecia obecności na rynku serków Danio (produkowanych przez Danone Polska). Bohaterem akcji, a także wspierających ją reklam, jest brand hero tej marki - Mały Głód.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„10. urodziny Małego Głoda” w jubileuszowej kampanii Danio (wideo)

W ramach promocji do sprzedaży trafiły opakowania Danio ze specjalnymi kodami. Po zakupie opakowania kod można zarejestrować na stronie Glodomaniacy.pl. Co tydzień spośród zgłoszeń losowanych będzie 3 tysiące maskotek Małego Głoda.

Akcja potrwa do 8 września. Jej obsługą zajmuje się agencja Marketing House.

grafika

Promocję wspiera kampania reklamowa, która pokazuje, jak dość upiorni goście przyjęcia urodzinowego Małego Głoda przy pomocy Danio unicestwiają tego bohatera za to, że nie przygotowano dla nich żadnego poczęstunku.

Działania reklamowe są prowadzone w telewizji, internecie oraz punktach sprzedaży.

Kreację kampanii przygotowała agencja Young & Rubicam, spot wyreżyserował Marcin Serafin, wyprodukował dom produkcyjny Opus Film, a postrodukcją zajął się Chimney Poland.

Aktywności w internecie realizuje agencja VML Poland, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa, a działania PR prowadzi agencja ATW Communications.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę