100 proc. wzrost RMF Maxxx

Radio Eska umacnia pozycje lidera wśród sieci radiowych. Zyskuje RMF Maxxx i Ad.point, traci Agora i Audytorium.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Wśród sieci radiowych największy udział w rynku w okresie maj06-lipiec'06 przypadł sieci ESKA - wynika z badań RadioTrack realizowanych przez MillwardBrown SMG/KRC.

W stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego ESKA zwiększyła udział w rynku z 7,2 proc. do 8,2 proc.. Za nią plasuje się Audytorium 17 z udziałem 5,3 proc. (rok wcześniej – 5,5 proc.). Złote Przeboje (18 stacji - Agora) miały 4,0 proc. rynku, gdy przed rokiem generowały udział na poziomie 4,2 proc. (16 stacji).

RMF Maxxx (osiem stacji, Multimedia) osiągnęło wynik 1,0 proc., rok wcześniej te same stacje miały razem 0,5 proc. udziałów w rynku ogólnopolskim.

 maj 2005 : lipiec 2005maj 2006 : lipiec 2006Udziały w rynku %N= 23 005N= 22 967ESKA [31] – (27 – 2005)7,2%8,2%Audytorium 17 [17]5,5%5,3%Złote Przeboje [18]4,2%4,0%Ad.POINT [11]1,6%1,9%RMF MAXXX [8]0,5%1,0%RadioPLUS [11]0,7%0,6%VOX FM [8]0,3%0,4%ROXY [6]0,4%0,3%

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background
Komentarze (0)
opłacajcie faktury
9 lat temu

Firma nie opłaca faktur. Zwleka półtora miesiąca i nie reaguje na jakiekolwiek wezwania do zapłaty. Maja zleceniodawców w d....

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

RMF FM odskakuje Radiu ZET. Które stacje zyskały najwięcej?

RMF FM odskakuje Radiu ZET. Które stacje zyskały najwięcej?

Netflix stawia na kolejne polskie produkcje. Seriale o zapominanych wydarzeniach z PRL, ekranizacja prozy Sobczak

Netflix stawia na kolejne polskie produkcje. Seriale o zapominanych wydarzeniach z PRL, ekranizacja prozy Sobczak

Onet pokazuje "prawdziwą cenę alkoholu"

Onet pokazuje "prawdziwą cenę alkoholu"

"Cyfrowi Bezpieczni" nowym cyklem na dobreprogramy.pl

"Cyfrowi Bezpieczni" nowym cyklem na dobreprogramy.pl

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

TVN idzie za ciosem. Szykuje nowy sezon "The Floor"

TVN idzie za ciosem. Szykuje nowy sezon "The Floor"